הסרת פסקי דין

הסרת פסקי דין מהאינטרנט – כדי שהשם שלכם לא יפגע

הסרת פסקי דיןבמרחב האונליין ישנם לא מעט גורמים שיכולים לפגוע במוניטין שלכם, ופסקי דין ואזכורים משפטיים הם אחד השכיחים שבהם. ככלל, כאשר אדם מחפש אתכם באינטרנט, בין שבאופן מכוון ובין שבחיפוש כללי סביב תחום הפעילות שלכם, המטרה שלו היא למצוא אתכם תחילה, ולאחר מכן לבחון האם הוא יכול לבטוח בכם. פסקי דין, מסמכים משפטיים או כתבות שליליות שפורסמו אודותיכם, פוגעים כולם בכם.

הסרת פסקי דין לפתיחת דף חלק

הסרת פסקי דין הוא שירות מקצועי, המסופק לאנשים פרטיים, אנשי עסקים, אנשי ציבור ובתי עסק שהיו או עודם מעורבים בהליכים משפטיים בעלי תיעוד באינטרנט. עבור האדם המחפש אותם, לא ממש משנה האם הם היו התובעים או הנתבעים או האם היו צודקים או אשמים. עצם האזכור בהקשר המשפטי מעלה חשש לגיטימי שפוגע מאוד ברמת האמון שיכול אותו אדם לתת בהם. תפקידו של שירות הסרת פסקי דין הוא להעניק לכם דף לבן חלק מחודש, שבו אין שום דבר שיגרום לעיוות התפיסות לגביכם עבור האנשים המחפשים אתכם באינטרנט.

רוצה לשמוע יותר על הסרת פסקי דין? אנחנו צריכים לדבר!

או חייג ונדבר עכשיו: 072-3340-711

מסירים את הגורמים המפריעים לחבילת הערך שלכם

כבעלי עסק או בהיותכם אנשי ציבור סביר להניח שיש לכם ערך רב להציע ללקוחותיכם ואין שום סיבה שאת הערך הזה ינטרל אזכור אחד או שניים סביב מעורבות שלכם בהליך משפטי.

במסגרת התהליך של הסרת פסקי דין מבוצעות שתי פעולות מפתח, המיועדות להשיג את המטרה הנדרשת:

  1. פנייה לגורמים המפרסמים, בדרך כלל לאתרים המפרסמים פסקי דין, דרך הצינורות המקובלים בבקשה להסרת פסקי דין הקשורים אליכם. במרבית האתרים הפופולריים יש לנו את הדרכים להסיר את הכתבות לחלוטין.
  2. במקביל, ועל מנת לקחת את המושכות לידיכם, מבוצע מהלך של דחיקת תוצאות החיפוש עם פסקי הדין שפורסמו אודותיכם, אל העמודים האחוריים של גוגל, כך שכל מי שיחפש אתכם על פי רוב לא יתקל בהם כלל

כיצד מבוצע התהליך?

התהליך של הסרת פסקי דין הוא תהליך קצר לרוב וניתן למחוק את התוצאות האפשריות תוך ימים בודדים
התהליך של דחיקת פסקי דין הוא תהליך המבוסס על עקרונות מקצועיים מעולם הקידום האורגני, במסגרתו מקודמים תכנים חיוביים או ניטרליים אודותיכם, באופן שיאפשר להם לדחוק אחורה את אותם פסקי דין ואזכורים משפטיים במידה ולא ניתן להסיר אותם, כשהוא מבוצע על ידי אנשי המקצוע המתאימים, לתהליך זה רמה גבוהה מאוד של אפקטיביות בשיקום וחיזוק המוניטין שלכם בציבור.

משרד Ufirst מתמחה בעולם ניהול המוניטין, ובמסגרת זו מציע גם שירות הסרת פסקי דין על פי הסטנדרטים המתקדמים ביותר בתחום. צרו אתנו קשר והמומחים שלנו ידאגו לספק לכם את כל המידע שתצטרכו.

רוצה להבין איך נבצע עבורך הסרת פסקי דין? אנחנו צריכים לדבר!