ניהול דף פייסבוק לעסקים

פתיחת דף עסקי וכמות מרשימה של לייקים ואוהדים, עדיין אינם מספיקים כדי ליצור באז ולאסוף לידים, אלא נדרשת עבודת ניהול מקצועית. עקביות לצד פרסום ממומן באופן קבוע בדף הפייסבוק – הם אלה שיאפשרו לעסק שלכם לככב ברשת ולהגיע לקהל היעד הרלוונטי.

דף עסקי בפייסבוק הוא כמעין אתר אינטרנט לכל דבר, הוא יופיע כשיחפשו אותכם בפייסבוק וגוגל וימצאו בו את כל המידע אודות העסק שלכם. המידע יכול להיות מגוון ובהתאם לאופי העסק, כגון כתובת העסק, אודות, תמונות, ביקורות, המלצות הגולשים וכו'. למעשה, בעידן המודרני ניהול דף פייסבוק מאפשר תקשורת מהירה עם הגולשים באמצעות תגובות או הודעות ישירות, כאשר דרכים אלה הן כלי נהדר לשיפור השירות, לאסוף לידים ולהגדלת רווחיות העסק. 

חברת Ufirst מציעה ניהול דף פייסבוק במטרה ליצור אינטראקציה עם הגולשים, לענות לשאלותיהם, להגיע לקהל יעד מגוון וליצור מעורבות ולקוחות חדשים לעסק שלכם.

מה אנחנו מציעים?

הקמה ושדרוג הדף

כשלב ראשוני נבנה/נשדרג את דף פייסבוק

הקמה ושדרוג הדף

הקמת הדף כוללת מילוי פרטים אודות העסק ועיצוב ראשוני. אם קיים ברשותכם דף עסקי אנו נשדרג אותו על פי הצורך כדי שיוצג לגולשים בצורה מקצועית.

העלאת פוסטים

השירות כולל העלאת פוסטים מגוונים לעמוד ליצירת מעורבות ופניות

העלאת פוסטים

אנו נבנה עבורם תכנית שיווקית הכוללת העלאת פוסטים חודשיים ונקדם אותם בכדי ליצור אינטראקציה עם קהל האוהדים הקיים ולהגיע לקהלי יעד נוספים.

עיצוב גרפי

יצירת מודעות מעוצבות בהתאם לאופי המותג

עיצוב גרפי

כחלק מניהול הדף אנו מציעים עיצובים גרפים לפוסטים, למודעות ולתמונת הקאבר הראשית.

ניטור ומעקב

אנו נדאג שתמיד יהיה מענה עבור הלקוחות שלכם.

ניטור ומעקב

השירות כולל ניטור ומעקב אחר ההודעות והתגובות של הגולשים ומתן מענה לפניות שהתקבלו בעמוד.

דף הפייסבוק שלכם עומד במקום? לא מייצר לידים? אנחנו צריכים לדבר!

ניהול דף פייסבוק

מה תפקידו של דף פייסבוק?

הרשתות החברתיות, שהפכו למערכת העצבים המרכזית של האינטרנט, נועדו לאפשר לאדם הפרטי לייצג את עצמו באמצעות חשבון פייסבוק אישי, באמצעותו הוא יכול לתקשר עם העולם על ידי העלאת פרסומים אישיים, יצירת חברויות, משיכת עוקבים ומעקב אחרי פרסומים של אחרים. מטרתו של חשבון הפייסבוק האישי ניתנת להגדרה כהתנהלות חברתית באינטרנט.

דף פייסבוק היא פלטפורמה המיועדת לישויות שמטרתן המרכזית היא אינה התנהלות חברתית, אלא שירות של מטרה ציבורית, אישית או עסקית. בדף הפייסבוק אין חברים ובדרך כלל לא יפורסמו בו פרסומים אישיים. הדף חשוף לכלל משתמשי הפייסבוק והפרסומים שלו הם ציבוריים בהגדרה. לבסוף, הדף אינו מוגבל במספר החברים שיכולים להתחבר אליו, וכל אדם יכול לעקוב אחרי פרסומי הדף ולקיים אינטראקציה עם מנהלי הדף ועם חברים אחרים בדף.

עבור ישות עסקית, ניהול דף פייסבוק היא הפלטפורמה האולטימטיבית ליצירה ושימור של מערכת יחסים מול לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים, וליצירת מועדון לקוחות של עוקבים קבועים הנחשפים למסרי העסק על בסיס קבוע ובמקום בו הם מעבירים את רוב זמנם אונליין.

מדוע חשוב לעשות ניהול דף פייסבוק לעסק?

בסופו של דבר, ניהול דף פייסבוק לעסקים היא טקטיקה שיווקית טהורה. מטרת השיווק היא חשיפת העסק והמותג כמה שיותר פעמים בפני כמה שיותר אנשים, ויכולת העברת מסרים שיווקיים לקהל היעד. בניגוד לפעולות שיווק או פרסום רגילות, דף הפייסבוק הוא מרחב שאליו מתחבר הלקוח מבחירה – הלקוח הוא זה שפונה לעסק ומתחבר אליו. עובדה פשוטה זו מציבה את העסק בעמדת כוח חשובה שממנה הוא נהנה מפתיחות רבה של העוקבים אחריו למסרים שהוא מפרסם.

ניהול דף פייסבוק מאפשר לכם לקיים קשר קבוע עם הציבור הרחב, עם הלקוחות הקיימים שלכם ועם לקוחות פוטנציאליים שמתעניינים בכם. העוקבים מקיימים אחריכם אינטראקציה עם הפרסומים שאתם מעלים, נותנים לכם לייק, מגיבים ומשתפים את המסרים השיווקיים שלכם.

בניהול דף פייסבוק לאורך זמן, מאפשר לכם הדף ליצור מערכת יחסים חיובית ונאמנות גבוהה של חבריו למותג שלכם, ולמעשה מבטיח שאת הקניה הבאה שלהם, הם יבצעו אצלכם. ניהול דף פייסבוק בדרך הנכונה מהווה גם פלטפורמה נהדרת לעידוד שיווק מפה לאוזן, כשחלק מן העוקבים שלכם פועלים כסוכני מכירות השטח שלכם, ומשתפים אתכם עם חבריהם, ממליצים עליכם ומרחיבים את קהל היעד הנגיש לכם.

כיצד מבוצע ניהול דף פייסבוק לעסקים?

ניהול דף פייסבוק על ידי Ufirst מתחיל בראש ובראשונה, בהגדרת האסטרטגיה השיווקית של העסק, קרי: מטרות, יעדים, מסרים וטון שיווקי. בהתאם לאסטרטגיה שגובשה, פותחת Ufirst דף פייסבוק לעסק, בונה את הרכיבים הבסיסיים בו (תמונת נושא, תמונת פרופיל, תיאור הדף והעסק, פרטי התקשרות וכדומה), ומתחילה בתהליך הניהול של הדף.

במסגרת ניהול דף פייסבוק מבצעת Ufirst העלאה רציפה של פרסומים על בסיס קבוע ובתדירות קבועה מראש. פרסומים אלה יכולים להיות פרסומים מכירתיים כלליים לעסק או עבור מוצר, שירות או מבצע קונקרטי, והם יכולים להיות פרסומים שיווקיים מעודנים (Inbound Marketing) העוסקים בנושאים רלוונטיים ומעוררי עניין וסקרנות.

מטרתם של שני סוגי הפרסומים היא לנצל את הדף כפלטפורמה שיווקית ומכירתית מול החברים הקיימים מחד, ולהפיץ את הדף מאידך. במסגרת שירות ניהול דף פייסבוק לעסקים, Ufirst לוקחת אחריות מלאה על כל הרכיבים הבאים:

  • כתיבה והעלאת פוסטים אטרקטיביים – על בסיס קבוע
  • העלאת תמונות וסרטונים
  • ניהול האינטראקציה מול חברי הדף – תגובות ומענה לפניות
  • קידום הדף באמצעות פרסום בפייסבוק בתשלום
  • שילוב והוספת אלמנטים נדרשים לדף (חנות אונליין, דפי מכירה וכן הלאה)
צרו איתנו קשר ותהפכו את דף הפייסבוק שלכם למכונת לידים

השאר טלפון ותזניק את העסק שלך היום!