ניהול מוניטין באינטרנט

רשת האינטרנט מאופיינת ביתרונות מופלאים וביניהם האופציה להציג תדמית לאנשים ועסקים יחד עם נוכחות מרשימה. יחד עם זאת, מספיקה חוות דעת שלילית אחת, כתבה פוגענית או פסקי דין שונים בכדי להרוס את שמם הטוב של אנשים ועסקים, שהרי  כאשר יחפשו את שמות האנשים או לקוחות המעוניינים לעשות עסקים עם חברה יכנסו למנוע החיפוש, יקליקו את שמם של האנשים או העסקים ויקבלו תוצאות שונות. חוות דעת או אזכור שלילי יוכלו לפגוע בחברה, ולכן שירות ניהול מוניטין הוא הפתרון להדחקת האזכור השלילי.

הודות לניסיונה הרב בניהול מוניטין, חברת Ufirst מציעה שיטות ייחודיות אשר נועדו לדחוק אזכורים שליליים ברשת. צוות החברה מבצע זאת בעזרת שימוש בתכנים חיוביים ומגוון דרכים יצירתיות שיאפשרו להעצים את המוניטין האמיתי שלכם ברשת.

למה דווקא אצלנו?

כתיבת תכנים איכותיים

תוכן איכותי מקודם יסייע רבות לניקוי שמכם הטוב

כתיבת תכנים איכותיים

צוות החברה מונה כותבים מקצועיים אשר יטהרו את שמכם הטוב ויציגו תוצאות חיוביות ברשת במטרה לדחוק אזכורים שליליים.

מקצועיות ומיומנות

החברה מונה צוות מקצועי עם ניסיון רב אשר ילווה את הפרויקט עד לתוצאה הרצויה

מקצועיות ומיומנות

על ידי תהליך מקצועי, עקביות ועבודה נקייה נוכל להגיע לתוצאות הרצויות וכך להציג תוצאות חיוביות ברשת.

שקיפות מלאה

אנו פועלים בשקיפות מלאה מול לקוחות החברה במטרה למקסם את התוצאות

שקיפות מלאה

אנו נפרט בפניכם את תהליך העבודה, כמו כן נשמור על דיסקרטיות מלאה לאורך כל הדרך.

100% תוצאות

העבודה מתבצעת באופן טבעי, תוך מטרה ל 100% תוצאות במהירות האפשרית

100% תוצאות

אנו נבצע פעולות טבעיות שיביאו לתוצאות הרצויות תוך מטרה ל 100% תוצאות במהירות האפשרית.
נתקלתם באזכור שלילי ברשת? פנו אלינו ונדאג לשמכם הטוב!

נתקלתם באזכור שלילי ברשת? פנו אלינו ונדאג לשמכם הטוב!

ניהול מוניטין

מהו מוניטין?

מוניטין הוא הרושם הכללי שיש לאנשים אחרים על אדם או גוף מסויים. בניגוד לרושם ראשוני, מוניטין הוא נכס שנבנה לאורך זמן רב ובמאמץ רב. המוניטין שלכם נקבע למעשה על בסיס התנהלותכם העסקית, השירות שלכם, המחירים שלכם, איכות המוצרים או השירותים שלכם, ההתמודדות שלכם עם תלונות לקוחות ומאפייני הפעילות העסקית שלכם (גודל, מספר עובדים, עוצמת מותג, שיתופי פעולה, הנהלה וכן הלאה).

המוניטין שלכם נוצר לא רק על ידי הפעולות שאתם מבצעים, אלא גם על ידי האופן בו נחשף אליכם הציבור. חשיפה זו מתבצעת באמצעות כתבות בעיתונות, אתר האינטרנט שלכם, שיחות מפה לאוזן, פעילות הפרסום שלכם והתנהלותכם היומיומית מול לקוחותיכם והציבור בכלל.

למה חשוב לעשות ניהול מוניטין באינטרנט?

בניגוד לעידן טרום האינטרנט, בו יכלו עסקים להתנהל כרצונם והכל היה נשכח להם, גם כתבה בפריים טיים הטלוויזיוני, בעידן האינטרנט שום דבר אינו נשכח. האינטרנט זוכר ויודע הכל. הוא זוכר את שם העסק שלכם, את מה שאתם מוכרים ואת המוצרים והשירותים שאתם מציעים. הוא זוכר את כל הדברים הטובים שאתם או אחרים מספרים עליכם, אבל הוא זוכר גם את הדברים הרעים. הוא זוכר כתבה שלילית שפורסמה עליכם, הוא זוכר חוות דעת או פוסט בלוג פרטי שהעביר עליכם ביקורת והוא זוכר כל פסק דין, מחקר, מאמר או טוקבק שבו הוזכרתם בטון שלילי ולכן אתם צריכים לעשות ניהול מוניטין על השם שלכם בגוגל.

כפי שכולם יודעים, חדשות רעות הן החדשות המעניינות ביותר ואם משהו רע נאמר עליכם, אתם יכולים להיות בטוחים שהמידע יפרוש כנפיים ויהפוך למוקד עניין, שאותו יתרגם מנוע החיפוש של גוגל לפריט מידע חשוב שידורג בראש תוצאות החיפוש. במקרה כזה, כל חיפוש סביב שימכם או תחום הפעילות שלכם, יניב תוצאות שליליות אודותיכם ואלו תוצגנה בדרך כלל בראש תוצאות החיפוש, מה שייצור פגיעה חריפה במוניטין שלכם, ובהמשך לכך ביכולת שלכם להשיג את מטרותיכם האישיות, הציבוריות והעסקיות.

ניהול מוניטין הוא הכלי שמאפשר לכם להחזיר לעצמכם את השליטה באופן בו אתם נחשפים אל הציבור הרחב, ולשקם את המוניטין שנפגע.

מי זקוק לשירות ניהול מוניטין של Ufirst?

אם פורסם נגדכם לאחרונה פרט מידע שלילי, אם התעוררה סביבכם סערה ציבורית רחבה או סערה בחוג המקצועי המצומצם שלכם, או אם חיפוש שימכם מעלה תוצאות שליליות כדוגמת פסקי דין של משפטים בהם לקחתם צד, כתבות עיתונאיות שליליות נגדכם וכן הלאה, אתם זקוקים לשירות ניהול מוניטין של Ufirst.

שימו לב שלא רק התוכן משנה, אלא גם ההקשר. זה לא משנה אם השתתפתם בתביעה משפטית מוצדקת מאין כמותה – עצם אזכורכם בהקשר של מאבק משפטי יכול לפגוע במוניטין שלכם, ואתם רוצים לוודא שקהל היעד אליו אתם פונים לא ייחשף להקשר השלילי הזה בכל פעם שהוא יחפש אתכם ולכן אתם צריכים שירות של ניהול מוניטין באינטרנט.

כיצד מבוצע ניהול מוניטין?

בפשטות, שירות ניהול מוניטין של Ufirst נועד לדחוק את כל האזכורים השליליים עליכם לעמוד השני והשלישי של תוצאות החיפוש, ובמקרים מסוימים גם למחוק אותם לגמרי, ובמקומם להעלות את האזכורים החיוביים עליכם אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל.

מטרה זאת של ניהול מוניטין מושגת באמצעות יצירת מסה של מידע חיובי בהיקף כזה שינטרל את מסת המידע השלילי עליכם באינטרנט. לצורך השגת המטרה, מיישמת Ufirst אסטרטגיה של יצירת תוכן חיובי או נייטרלי וקידומו באמצעות טכניקות SEO מתקדמות. אנו נבנה תכנית פעולה בה יוגדרו מספר התכנים שיש ליצור, הנושאים בהם הם יעסקו וביטויי המפתח שיאפשרו את הצפת התכנים החיוביים הללו אל ראש תוצאות החיפוש.

בנוסף לכך, במקרה הצורך מיישמת Ufirst טכניקות ניהול מוניטין, הכוללות פעילות יח"צ באתרי חדשות מובילים וטכניקות שיאפשרו לכם להעלים אזכורים שליליים לחלוטין, באמצעות יצירת קשר עם הגורמים המפרסמים באמצעות עו"ד והגשת בקשה להסרת התוכן השלילי.

לייעוץ דיסקרטי על ניהול מוניטין השאר טלפון עכשיו!