מקדמי אתרים מסוגלים להציע שורה של פתרונות, שיכולים להועיל לגורמים שונים. לפני שנציג את הפתרונות שנועדו לסייע בעיקר בשיווק ופרסום ברשת, נציין מי יכול להיעזר בכך. ראשית, מדובר על בעלי אתרי תדמית. כך למשל מטפלי רפואה משלימה, רופאים, עורכי דין, יועצים עסקיים וכדומה. שנית, מדובר על בעלי אתרי מכירות, אנשים או גופים שהקימו חנויות דיגיטליות ורוצים להביא עוד ועוד גולשים לאתר. בנוסף, פתרונות של מקדמי אתרים יכולים להועיל לבעלי נכסים דיגיטליים, שרוצים להשתמש באתר כדרך להשיג חשיפה, למכירת לידים וכן לשיתופי פעולה עסקיים רווחיים. ובנוסף, הפתרונות עליהם נצביע מיד, יתאימו לכל בעל עסק שמקים אתר חדש ורוצה להפוך אותו לערוץ חשוב ביותר, לפרסום, שיווק וגידול במכירות ובהכנסות.
פתרונות של לינקים – זה עובד!
מקדם אתרים בכיר מסביר כי אחד הכלים החזקים ביותר לקידום אתר באופן אפקטיבי הוא שימוש נכון בקישורים. קישורים מהווים דרך טובה מאוד לחזק את האתר מול גוגל וכן להביא תעבורת גולשים נוספת. האלגוריתם של גוגל מזהה אתרים שנעזרים בקישורים חזקים, ולרוב מדרג אותם גבוה יותר מאתרים שלא נעזרים בקישורים (או שנעזרים בלינקים חלשים). פתרון בתחום הלינקים מסוג אחד נקרא רכישת קישורים נכנסים. פתרון מסוג אחר בתחום הלינקים נעשה על ידי בניית קישורים פנימיים. עוד פתרון שמציעים מקדמי אתרים בתחום זה נקרא החלפת קישורים. יש לציין כי את התוצאות הטובות ביותר משיגים על בסיס קישורים חיצוניים. קישורים פנימיים מועילים בדרכם, אך השפעתם הרבה יותר מתונה.
פתרונות SEO – אופטימיזציה לאתר
מלבד פתרונות בתחום הקישורים, מקדמי אתרים מקצועיים מציעים פתרונות בתחום האופטימיזציה של האתר. בעיקרו של דבר, מדובר על אפיון וזיהוי של נקודות חולשה באתר. אלה נקודות שניתן לשפר ולייעל, תוך מוכוונת לאופן שבו גוגל סורק את האתרים. פתרונות SEO כוללים למשל הכנסת תיאורים יעילים לעמודים מרכזיים. פתרונות לא פחות חשובים כוללים שימוש בתגי מטא, הוספת תיאורים מילוליים לפיצ'רים שונים ועוד.
פתרונות תוכן עדכניים ואיך זה משפיע על קידום
פתרון לא פחות חשוב שמציעים חלק ממקדמי האתרים הינו אספקת תוכן איכותי לאתר. ברגע שקיים אתר בנוי, שעבר אופטימיזציה, יש צורך להשאיר אותו מעודכן. הוספת תכנים חדשים לאתר מזוהה על ידי גוגל כצעד חשוב ביותר. בגוגל אוהבים לקדם אתרים שבהם מקפידים על הכנסת תכנים או עריכת מחודשת ועדכנית של תכנים קיימים. התכנים האיכותיים נמדדים לא רק על פי תדירות העדכון, אלא גם בצורה נוספת. כאשר גולשים שמגיעים לתכנים החדשים שוהים בדפים הללו פרק זמן לא קצר, זה אומר שיש פה ערך מוסף עבורם. כלים אוטומטיים של גוגל מנתחים את פרקי הזמן שבהם שוהים הגולשים באתר וכך – אתרים שמצליחים להשיג תוצאות בנושא הזה, מקודמים בצורה יפה.