שיווק דיגיטלי הוא תחום רחב מאוד, ולפעמים יש המון בעלי ובעלות עסקים שמרגישים שהתחום הזה רחב מדי ושהם ממש טובעים בו.
כל אחד מנסה למצוא את הדרך האידיאלית עבורו, שתאפשר לו מצד אחד לא לבזבז כסף ומצד שני לקבל לקוחות ממוקדים וחמים.
בדרך כלל, עסקים רבים מנסים לקדם את עצמם באחת מכמה דרכים נפוצות: קידום אתרים, קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני ברשתות חברתיות או קידום ממומן ברשתות חברתיות.
יחד עם זאת, רבים מפספסים בדרך כלי אורגני וחינמי, שיכול להביא להם המון לקוחות חדשים וממוקדים, בלי הרבה מאמץ והשקעה!
לכלי הזה קוראים "גוגל לעסק שלי", או "פרופיל העסק בגוגל" בשמו החדש. מדובר בדפים עסקיים בגוגל, ויש להם כמה יתרונות שהופכים אותם לכלי עוצמתי מאוד עבור עסקים בתחומים מגוונים, שמעוניינים לקבל זרם שוטף של לקוחות חדשים.
3 יתרונות שעושים את ההבדל
המון עסקים לא מכירים היטב את הכלי הזה, גוגל לעסק שלי, ופשוט מתעלמים ממנו. אחרי שתקראו את 3 היתרונות האלה – אין ספק שתכניסו את הכלי הזה למשימות הדחופות שלכם!
חשיפה גבוהה ללקוחות רלוונטיים
כשמדובר על גוגל, השאיפה שלנו היא תמיד להופיע כמה שיותר גבוה. בדרך כלל, התוצאות הראשונות שגוגל מציג יהיו מודעות ממומנות.
מיד אחרי המודעות האלה, גוגל יציג מפה קטנה עם שלושה עסקים, ורק אחריה את האתרים שמקודמים אורגנית. המפה הזאת עם שלושת העסקים היא "גוגל לעסק שלי", והעובדה שהיא מופיעה בדרך כלל לפני האתרים האורגניים, מלמדת אותנו ששלושת העסקים האלה זוכים לחשיפה גבוהה יותר.
בניית אמון בעסק
היתרון השני של הכלי העוצמתי הזה הוא בניית האמון של הלקוח, למרות שהוא נחשף לעסק שלך רק לפני שניה.
הדרך של גוגל לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלך לבנות את האמון בעסק שלך היא פשוטה מאוד וחכמה – על ידי הצגת דירוג וביקורות של לקוחות קודמים.
למעשה, הלקוח הפוטנציאלי יכול בתוך זמן קצר מאוד לראות מה לקוחות קודמים חושבים על העסק שלך ועל השירות שאתה מספק.
בעזרת הביקורות שלהם, הלקוחות החדשים, אלה שרק עכשיו נחשפו לעסק שלך בתוצאות החיפוש, ירגישו נוח יותר לפנות אליך וליצור איתך קשר במטרה לקבל ממך שירות.
הנעה לפעולה
היתרון השלישי של "גוגל לעסק שלי" הוא כפתורי הנעה לפעולה שגורמים ליותר לקוחות פוטנציאליים ליצור איתך קשר.
כפתורי ההנעה האלה משתנים בהתאם לדרך שבה אותו גולש ביצע את החיפוש בגוגל. אם הוא עשה את החיפוש בסמרטפון שלו, כפתור ההנעה לפעולה יהיה חיוג לטלפון של העסק שלך. אם הוא חיפש במחשב – הכפתור יהיה כניסה לאתר או ניווט לעסק שלך (אם יש לו מקום פיזי כמו חנות, משרד או מחסן).
המשמעות היא שכדי להתקשר אליך (או למוקד המכירות שלך), הלקוח לא צריך להיכנס לאתר שלך, אלא הוא יכול להתקשר ישירות מתוצאות החיפוש.
העובדה הזאת מצמצמת את אחוזי הנטישה ומגדילה את מספר הלקוחות שיפנו אליך.
כלי חינמי שמביא תוצאות
כשחושבים על זה, גוגל לעסק שלי נועד לעשות משהו אחד: לחבר בין לקוחות שמחפשים שירות מסויים לבין עסקים שנותנים את השירות הזה, והוא עושה את זה בחינם.
אז לפני שאתם רצים להוציא אלפי שקלים על קידום אתר או על פרסום מומן – כדאי לכם לתת דגש על הדף העסקי שלכם בגוגל.
הוא מהיר יותר מקידום אתר, יעיל יותר ובסופו של דבר הוא יביא לכם יותר לקוחות ממוקדים שרוצים לקבל את השירות שלכם.