שיטות שיווק
העולם צועד קדימה בקפיצות משמעותיות ביותר ורוב שיטות השיווק הישנות הוחלפו באופציות של שיטות שיווק חדשניות שהן דיגיטליות. כדי להיות יחד עם הקדמה, עסקים רבים פועלים באמצעות משרד שיווק דיגיטלי אשר מקדם את המהלכים בשיטות המתקדמות. המטרה היא לבצע סיעור מוחות ועל פי הצורך של העסק וההתאמה המיטבית שלו לפעול באחת מהשיטות או בכמה מהן כדי ליצור אפקטיביות. האסטרטגיה השיווקית הנכונה מתקבלת לאור הצורך הספציפי של כל חברה אם מדובר בעסק יצרני, יבואן וכו' ובהתאם לסוג המוצרים והשיוך שלהם לסקטורים מסוימים של צרכנים.
אחת הפעולות החשובות בקטגוריה של שיטות שיווק עכשוויות היא להקים חנות אינטרנטית אשר בה יוכל כל לקוח פוטנציאלי להזמין את המוצרים הנחוצים לו מתוך ההיצע הגדול של האופציות שהחברה מוכרת. הקמה של חנות מסוג זה אינה עניין של מה בכך, כיוון שיש כמה פרמטרים שיש לכלול כדי שתהיה תנועה ערה של לקוחות שרוכשים מוצרים. יש לשים דגש על הנראות של החנות, העיצוב שלה, קלות השימוש והמעבר הנוח בין הקטגוריות. כאשר הלקוח הפוטנציאלי מרוצה מההתנהלות הפנימית, קיימת סבירות גבוהה שהוא ייהנה מהעובדה שהתפעול הוא קל ונוח ולכן יזמין מוצרים וגם בעתיד יגיע שוב לחנות אינטרנטית זו, כדי להזמין מוצרים נוספים.
שיטות שיווק באמצעות קידום אורגני
אחת השיטות האפקטיביות והמוצלחות ביותר להנעת הגולשים לאתר האינטרנט של העסק היא באמצעות קידום אורגני. המטרה של הקידום האורגני היא לנתב את אתר האינטרנט הספציפי למיקום גבוה במנוע החיפוש של גוגל. כאשר הוא ממוקם כך, כמות הגולשים שנחשפים לאתר האינטרנט כאשר הם מקלידים מילת מפתח זו או אחרת היא גבוהה. בדרך זו הגולשים מכירים את האתר, את הפעילות שלו ולא אחת גם מגיעים באמצעות שיטות שיווק אלו אל חנות האינטרנטית ומבצעים הזמנה.
קידום ממומן
דרך נוספת של שיטות שיווק בטכנולוגיות חדשות אשר מקדמות את התהליך של הנראות של האתר בין המקומות הראשונים היא קידום ממומן. הלקוח בוחר עם נציגי חברת השיווק הדיגיטלי את ממדיו של הקמפיין הפרסומי ובהתאם לכך מעלה החברה מודעות ממומנות. הלקוחות נכנסים למודעות הללו וכך הם נחשפים לאתר העסקי וגולשים בו. היתרון של קידום ממומן הוא בכך שאפשר לבצע מסע פרסומי בכל סדר גודל שרוצים, להפסיק אותו בכל זמן, להרחיב אותו וכו'. קיימים מדדים שנראים באמצעות התוכנות בזמן אמת, רואים את ההשלכות של כל קמפיין ולכן אפשר לבצע שינויים לכאן או לכאן.
פנייה לקהל ממוקד
בדרך זו אפשר לבצע פנייה לקהל ממוקד וכך האפקטיביות של הקמפיין הפרסומי היא רחבת היקף. מעבירים פרסום זה באמצעות הרשתות החברתיות לצרכנים הפוטנציאלים של כל סוג מוצר כמו לדוגמה מבוגרים בני שישים ומעלה, נשים לאחר לידה, נוער וכו'. כך יש תהודה רבה ומתוך כל קמפיין יש גולשים רבים שמעוניינים להזמין את המוצרים.