פרסום בגוגל
פרסום בגוגל נחשב כיום לאחד מאפיקי הפרסום היעילים והמהירים ביותר ליצירת נוכחות דיגיטלית ברשת וכמובן להגדלת מכירות העסק במהירות. היתרון הבולט בפרסום בגוגל הוא האפשרות להגיע ל"קהל חם" שזה עתה חיפש את השירות או המוצר שלנו בגוגל, כך שעליו ליצור קשר או להתקשר לקבל מידע. עד כאן נשמע מעניין ורווחי, אך עלינו להבין כי מדובר בתחרות שאינה פשוטה, שהרי כל חברה/עסק מעוניינים להופיע בראש הדף הראשון במטרה לקבל כמה שיותר חשיפות ולקוחות.
חברת Ufirst הינה מובילה בפרסום בגוגל משנת 2009. החברה מציעה פרסום בגוגל באמצעות קידום ממומן וקידום אורגני. קידום ממומן הוא תשלום פר קליק המאפשר קבלת תוצאות מהירות ותנועה מידית לאתר, כמו גם מדידה של התוצאות וניתוחן בצורה מדויקת.
שלבי העבודה שלנו
הכרת אופי העסק
הכרת אופי העסק
ניתוח ומחקר שוק
ניתוח ומחקר שוק
הקמת הקמפיין
הקמת הקמפיין
מעקב ושיפור התוצאות
מעקב ושיפור התוצאות
רוצה לשמוע יותר? לקבל כמה שיותר לידים איכותיים? אנחנו צריכים לדבר!
למה חשוב לעשות פרסום בגוגל?
כיצד מבוצע פרסום בגוגל?
במסגרת חבילת פרסום בגוגל שמציעה Ufirst, נגבש יחד את אסטרטגיית הפרסום שלכם ואת הנתח בתקציב ובפעילות הפרסום, שיתפוס הפרסום בגוגל. בהמשך לכך, נבצע מחקר של ביטויי חיפוש בהם צפויים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם להשתמש כדי למצוא אתכם, ולבסוף נבנה עבורכם קמפיין פרסומי בגוגל סביב ביטויים אלה.
בכל פעם שמישהו יבצע חיפוש באמצעות אחד הביטויים הללו, תוצג מודעת הפרסומת שלכם כמו כל תוצאת חיפוש אחרת ובליווי סימון קטן "מודעה", אך המודעה שלכם תוצג באחד מארבעת המקומות הראשונים, לפני כל האחרים. לחיצה על המודעה תפנה את המשתמש לאתר שלכם או לדף נחיתה ייעודי שנבנה עבור הקמפיין הספציפי. לאורך הקמפיין, נבצע השבחה של המודעות השונות בהתאם לביצועיהן, ונבטיח שכל מודעה תוכל לייצר מקסימום כניסות רווחיות לאתר שלכם.
בניגוד לקידום אתרים אורגני שאת פירותיו אפשר להתחיל לקטוף בדרך כלל לאחר מספר חודשים של עבודה, תוצאות הפרסום בגוגל הן תוצאות מיידיות. המודעות שלכם תוצגנה מייד לאחר שנזניק את הקמפיין, ואל האתר שלכם יתחילו לזרום לקוחות פוטנציאליים באופן מיידי.
היכן מתפרסמות המודעות בגוגל?
מעבר לפרסום בגוגל של המודעות שלכם בדף תוצאות החיפוש, תוכלו ליהנות מרשת המדיה של גוגל, המאפשרת לכם להציג את מודעותיכם באין ספור אתרי אינטרנט ואפליקציות בעלי רלוונטיות לעסק שלכם. כך למשל, אם אתם מפרסמים שירות עסקי, מעבר להופעת המודעות שלכם במנוע החיפוש של גוגל, אנו נדאג לשלב אותן גם באתרי חדשות כלכליים, בבלוגים עסקיים ובאתרים מקצועיים אחרים.
כמו כן, מספקת לכם גוגל את כלי השיווק מחדש (Remarketing) – במידה ולקוח פוטנציאלי לחץ על מודעתכם וביקר באתרכם אך לא קנה דבר, "תסמן" גוגל את אותו לקוח פוטנציאלי, ותמשיך להציג לו את מודעותיכם באין ספור אתרי אינטרנט בהם הוא יבקר. הרעיון: הוא כבר הביע עניין, וצריך רק "לעודד" אותו ולהניע אותו לפעולה, וזה בדיוק מה שעושה כלי השיווק מחדש.
כמה עולה פרסום בגוגל?
בהזנקת קמפיין פרסום בגוגל, אתם קובעים את התקציב הכולל ואת התקציב היומי. ככל שהתקציב יהיה גבוה יותר, תוכלו להשיג חשיפה גבוהה יותר ולהשיג תוצאות טובות יותר. התשלום על מודעות גוגל מתבצע אך ורק עבור כניסות לאתר שלכם. אם מודעתכם הוצגה אך המשתמש לא הקליק עליה, לא תשלמו דבר.
אנחנו ב-Ufirst, וכמונו גם אתם, רוצים לשלם כמה שיותר על פרסום בגוגל במסגרת התקציב שלכם. ככל שנשלם יותר כך נדע שהצלחנו לייצר יותר קליקים וכניסות לאתר שלכם, אבל אנחנו ב-Ufirst גם יודעים שעם הקלקות לא הולכים למכולת, ולכן חבילת הפרסום שאנו מעניקים ללקוחותינו דואגת לא רק להכניס כמה שיותר מבקרים לאתר, אלא גם ובעיקר, להמיר אותם ללקוחות פעילים ומשלמים.