פרסום בפייסבוק

עולם השיווק והפרסום שינה את פניו ללא הכר בעשור האחרון, וזאת לנוכח הקמת רשת הפייסבוק המונה כ- 1.5 מיליארד גולשים פעילים בעולם (נכון לשנת 2016) וביניהם 4 מיליון גולשים רק בישראל. כ- 65% משתמשים פוקדים מידי יום את הפיד ומידי פעם מעלים פוסטים, עושים לייק, נכנסים ללינקים, צופים בסרטונים או קוראים כתבות. שלל פעולות אלה, מאפשרות לבעלי עסקים להיכנס לתוך הפיד האישי של הגולש הרלוונטי וכך לזכות בחשיפה מרובה שיכולה להגדיל את רווחיות החברה.

רשת הפייסבוק היא מכרה יהלומים עבור בעלי עסקים, יחד עם זאת היא אינה סלחנית ודורשת עבודה מקצועית וממוקדת כדי לזכות באהדתו של הגולש הפוטנציאלי. לכן, כחלק מתהליך השיווק נדרשת בניית אסטרטגיה נכונה הכוללת שילוב מסרים ממוקדים, טרגוט ממוקד של קהל היעד ותחזוקה עקבית.

חברת Ufirst מציעה בניית אסטרטגיה מקצועית ומדויקת לפרסום בפייסבוק בדרך שתביא לחשיפה נכונה והגדלת רווחיות העסק. הניסיון הרב שצברה החברה מאפשר לה להתאים עבור כל עסק קמפיין  Facebook Ads ממוקד במטרה להפוך כל קמפיין לנכס דיגיטלי ריווחי.

מה אנחנו מציעים?

בניית אסטרטגיה

תכנון מקיף בהתאם לאופי המותג, המוצר וקהל היעד

בניית אסטרטגיה

בתהליך זה נכיר את בית העסק ואופי השירות/המוצר ונבנה אסטרטגיה מתוכננת היטב שתאפשר לנו להגיע מוכנים "לזירה" ולהפיק את המרב מכל קמפיין.

טרגוט ממוקד לקהל היעד

טרגוט נכון יאפשר לנו להציג את המודעה לקהל יעד רלוונטי

טרגוט ממוקד לקהל היעד

אנו נפלח היטב את קהל היעד המתאים למוצר/השירות של בית העסק על פי גיל, מין, אזור מגורים, תחומי התעניינות ועוד.

שילוב מסרים מדויקים

מסרים מדויקים ילכדו את תשומת ליבו של הגולש ויגרמו לו להשאיר פרטים

שילוב מסרים מדויקים

אנו נעלה מודעות ופוסטים מדויקים לדף שנכתבו על ידי קופירייטרים מיומנים, כמו גם תמונות רלוונטיות כדי לייצר תנועה ואיסוף לידים חמים.

מעקב ושיפור התוצאות

ניתוח ושיפור מתמיד של תוצאות הקמפיינים למקסום התוצאות

דוחות ניתוח ושיפור

מעקב מתמיד אחר התוצאות מאפשר לנו לבחון ולשפר את הטרגוט ומאפייני הקמפיין, למקסם את התוצאות ולהנגיש לקהל היעד קמפיינים ממוקדים ורווחיים.

רוצה להצליח בפייסבוק? לייצר לידים איכותיים? אנחנו צריכים לדבר!

למה לעשות פרסום בפייסבוק?

אחרי עשור וחצי של התפתחות והתעצמות האינטרנט, כעת כבר ברור לכולם שהרשתות החברתיות הן מערכת העצבים המרכזית של האינטרנט. חדשות, צפייה בתמונות וסרטונים, בידור, משפחה, פוליטיקה, חברים ואפילו קניות ומאבקים אידיאולוגיים, הן כולן פעילויות שרבים מבצעים כיום דרך הרשתות החברתיות ובמיוחד דרך הפייסבוק.

כעסק המעוניין לפרסם ולשווק את עצמו מול קהל היעד שלו, המשמעות היא שאת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם תוכלו למצוא בפייסבוק, שם הם מבלים הרבה מזמנם ומשם הם שואבים את המידע הנחוץ להם בחייהם. מעבר לכך, פרסום בפייסבוק מאפשר לכם ליצור את אחד מכלי השיווק החשובים והחזקים ביותר בעולם השיווק: מועדון לקוחות, נושא זה מטופל במסגרת שירות ניהול דף פייסבוק של Ufirst.

מאחר ומשתמשי הפייסבוק "מציגים" בו את חייהם הפרטיים בפני כל, אוחזת פייסבוק בפריטי מידע אישיים חשובים, שאינם זמינים באף ערוץ פרסום אחר ואשר יכולים לסייע לכם לפנות בדיוק אל האנשים שמחפשים אתכם, האנשים שהכי סביר שיקנו מכם את מה שאתם מציעים, בהתאם למאפייני הפעילות שלהם, הדפים שהם אוהבים, הפוסטים שהם נותנים להם לייק ואפילו תוכן הפוסטים שהם מעלים.

חשיבות הפרסום בפייסבוק נובעת הן מהיכולת להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם במקום בו הם מבלים את זמנם, הן מהיכולת שלכם להציג את עצמכם בפלטפורמה שהמשתמשים שלה מכבדים אותה ומתייחסים אליה ברצינות, והן מהיכולת למקד את פנייתכם אל מול הלקוחות הפוטנציאליים האמיתיים שלכם.

למה לפרסם אם אפשר להעלות פוסטים חינמיים בפייסבוק?

אחד היתרונות הגדולים שמציעה רשת הפייסבוק לעסקים, הוא היכולת לפנות לקהל היעד שלהם בחינם ובכל עת שיחפצו באמצעות העלאת פוסטים חינמיים בחשבון הפייסבוק שלהם. העניין הוא, שכמוכם ישנם עוד מאות אלפי עסקים בישראל שמבקשים לעשות בדיוק את זה, ולפייסבוק לא נותר אלא לצמצם את החשיפה של פוסטים עסקיים, על מנת שלא להעמיס על הפידים, העמוסים גם כך, של משתמשי הרשת.

כדי ליצור אפקט שיווקי באמצעות פוסט חינמי, הפוסט צריך להיות כל כך טוב וכל כך מעניין, שאנשים ישתפו אותו בהיקפים גדולים, ועם הצפת הפוסטים הנוכחית בפייסבוק קשה מאוד, להשיג את התוצאה הזאת. פרסום בפייסבוק בתשלום מבטיח שהמודעה שלכם תיראה על ידי קהל היעד בדיוק בהיקפים הדרושים לכם מבלי לסמוך על שיתופים.

זה לא רק שפרסום בפייסבוק הוא עדיף על העלאת פוסטים חינמיים, זה שפוסטים חינמיים פשוט לא יכולים לייצר חשיפה בהיקפים הנדרשים לשיווק העסק ברוב המוחלט של המקרים. פוסטים חינמיים נועדו לשימור מערכת יחסים מול מועדון הלקוחות שלכם, אך לא לשיווק וחשיפה רחבה לקהלים נוספים, ואת זה מבינים גם המותגים הגדולים.

כיצד מתבצע פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק הוא חלק מחבילת פרסום שאנו ב-Ufirst נגבש עבורכם במטרה לחשוף את העסק, לייצר תנועה לאתר ולהמיר כמה שיותר מבקרים ללקוחות פעילים ומשלמים. במסגרת זו, נגבש עבורכם סט שלם של מודעות פרסומת ייעודיות לפייסבוק, כשעבור כל אחת מהן נבחר את התמונה הטובה ביותר ואת הקופי (המסר השיווקי) המשכנע והמניע ביותר.

את סט המודעות שנבנה, נעלה אל תוך קמפיין פרסום בפייסבוק שנפתח במיוחד עבור העסק, ונגדיר את המיקומים בהם נרצה שיופיעו המודעות: בשולי הפיד המרכזי (אגף הפרסומות הצדדי בפייסבוק), כפוסט ממומן בתוך הפיד וערוצי פרסום נוספים שמנוהלים על ידי פייסבוק, גם מחוץ לרשת החברתית עצמה.

לאורך ריצת הקמפיין, נבחן את התוצאות שמייצרת כל מודעה, נסיר את המודעות שאינן עובדות, נשפר את המודעות הבינוניות ונגביר את החשיפה של המודעות המנצחות והאפקטיביות, שמציגות את התוצאות הטובות ביותר.

מודעות הפרסומת שלכם בפייסבוק תסייענה גם לחשוף אתכם בפני קהל היעד שלכם, וגם למשוך תנועה לאתר האינטרנט שלכם או לדף נחיתה ייעודי שנבנה עבור הקמפיין הפרסומי.

כמה עולה פרסום בפייסבוק?

את עלותו של הקמפיין שלכם לפרסום בפייסבוק אתם קובעים בעצמכם. במסגרת חבילת הפרסום שנבנה יחד ב-Ufirst, נקבע את נתח התקציב שיופנה לפרסום בפייסבוק, ובהתאם לכך נגדיר את הקמפיין הפרסומי. בכל יום, יוצגו המודעות שלכם בהתאם לרף התקציב היומי שנקבע.

אנו ב-Ufirst נבנה עבורכם את התמהיל הנכון לניצול מיטבי של התקציב והשגת התוצאות הטובות ביותר במסגרת התקציב הנתונה.

רוצים להגיע לקהל יעד ממוקד? לייצר לידים איכותיים מפייסבוק? אנחנו צריכים לדבר.

השאר טלפון ותזניק את העסק שלך היום!