ניקוי תוצאות חיפוש

ניקוי תוצאות חיפוש – החזירו את גוגל לצד שלכם

ניקוי תוצאות חיפושהאינטרנט הוא עצום, והדרך היחידה למצוא בו את מה שאנחנו מחפשים בצורה קלה ומהירה היא באמצעות מנועי החיפוש, ובישראל ליתר דיוק מנוע החיפוש של גוגל. כאשר אנו מעלים שאילתת חיפוש בגוגל, מוצג לנו דף עם רשימה של תוצאות חיפוש נבחרות, וזה בדיוק מה שקורה גם למי שמחפש אתכם באינטרנט. העניין הוא שתוצאות החיפוש האלה יכולות לכלול גם אזכורים שליליים ותכנים לא מחמיאים שפורסמו אודותיכם, ואשר יכולים לגרום לפגיעה קשה במוניטין הציבורי והעסקי שלכם. נושא זה יכול להיות רלוונטי עבורכם במיוחד אם לאחרונה פורסמה עליכם כתבה שלילית, אם אתם סובלים מחוות דעת שליליות מצד לקוחות או אם הייתם מעורבים בהליך משפטי שמסמכיו זמינים באינטרנט (ובדרך כלל הם זמינים דרך אתרים משפטיים שונים).

ניקוי תוצאות חיפוש – הסרת אזכורים שליליים ויוצרים אזכורים חיוביים

אזכורים שליליים אלה יכולים להפוך עבורכם את האינטרנט מפלטפורמת השיווק הטובה ביותר לגיהנום עלי אדמות, שהדרך היחידה שעומדת בפניכם כדי להינצל ממנו היא הדרך של ניקוי תוצאות חיפוש. תהליך הניקוי של תוצאות חיפוש בגוגל הוא תהליך שמשמעותו בפשטות היא יצירת מסה של תכנים ואזכורים חיוביים או ניטרליים אודותיכם, וניקוי דף התוצאות מכל אזכור שלילי לגביכם. כפי שניתן להבין, תהליך זה מתבצע למעשה בשני כיוונים. מצד אחד, הסרה של אזכורים שליליים ומצד שני, יצירה של אזכורים חיוביים שיתפסו את מקומם.

רוצה לשמוע יותר על ניקוי תוצאות חיפוש? אנחנו צריכים לדבר!

גוגל יכול לעמוד שוב לצידכם, אבל עליכם לסייע לו

ניקוי תוצאות חיפוש מאזכורים שליליים לא אומר שלא ניתן יהיה לחלוטין למצוא את האזכורים השליליים לגביכם, אבל זה כן אומר שזה יהיה קשה הרבה יותר. בתהליך של ניקוי תוצאות חיפוש, זה לא משנה מה פורסם אודותיכם, כתבות עיתונאיות, חוות דעת של לקוחות, פוסטים בבלוגים או בפייסבוק או מסמכים משפטיים כלשהם בהם משורבב גם שמכם, המטרה היא שאף אחד מאלה לא יופיע בדף תוצאות החיפוש של גוגל. עם המאמץ הראוי תוכלו להגיע למצב בו ניקוי תוצאות חיפוש ינקה את כל האזכורים השליליים אודותיכם, לא רק מדף התוצאות הראשון, אלא גם מדפים פנימיים.

תוצאות חיפוש נקיות וחיוביות

כדי להשיג את המטרה של ניקוי תוצאות חיפוש, חשוב לספק לגוגל תכנים ואזכורים אלטרנטיביים לאלו השליליים הקיימים אודותיכם. את זה ניתן להשיג באמצעות יצירת תכנים, פוסטים ומאמרים, ופרסומם והפצתם באינטרנט, ברשתות חברתיות, בבלוגים ובאתרי תוכן. אם תייצרו מספיק תכנים כאלה ותקדמו אותם בצורה אפקטיבית, תוכלו כאמור לנקות את תוצאות החיפוש כך שכל אזכור שלילי שלכם יידחק לדפים מאוד אחוריים שאף אחד לא מגיע אליהם, או שתוכלו בכלל למחוק אותם פיזית באמצעות הגשת בקשה למפרסם שלהם.

בכל מקרה, אתם זקוקים לגורם מקצועי כמו משרד פרסום Ufirst, המתמחה בתחום של ניהול מוניטין וניקוי תוצאות חיפוש, ואם תתקשרו עכשיו, תוצאות החיפוש שלכם תהיינה בקרוב כבר הרבה יותר נקיות והרבה יותר חיוביות עבורכם.

רוצה להבין איך נבצע עבורך את ניקוי תוצאות החיפוש? אנחנו צריכים לדבר!