ניקוי מוניטין באינטרנט

ניקוי מוניטין באינטרנט  – למה ואיך עושים את זה?

ניקוי מוניטין באינטרנטאין ספק שהמוניטין הוא הנכס החשוב ביותר שאתם אוחזים בו כאנשים פרטיים וכבעלי עסק. המוניטין משקף למעשה את סך התפיסות שקיימות לגביכם בקרב הסביבה הקרובה או קהל היעד, התפיסות שיכריעו האם לקוח פוטנציאלי מסוים יחליט לעשות אתכם עסקים או להימנע מכם לחלוטין. הבשורה הטובה היא שהאינטרנט מספק לכם ערוץ נוסף לבנות את המוניטין שלכם, לשפר אותו ולהרחיב אותו בפני הציבור הרחב. הבשורה הרעה היא, שהאינטרנט גם יכול להרוס את המוניטין שלכם בקלות רבה יותר מאי פעם.

מהו מוניטין שלילי ומדוע חשוב לנקות אותו?

ניקוי מוניטין באינטרנט הוא מהלך המיועד לנקות את כל האזכורים השליליים שאליהם יכולים להיחשף הסביבה הקרובה שלכם ולקוחות פוטנציאליים, ואשר יכולים לפגוע מאוד במוניטין שלכם. אזכורים אלה כוללים אזכור שלכם בהקשר משפטי כלשהו, כתבה שלילית שפורסמה אודותיכם או אודות פעילותכם העסקית ביקורות וחוות דעת שליליות שקיבלתם מלקוחות, וכן הלאה. אזכורים אלה יכולים לצוף בחיפוש שנעשה סביבכם בגוגל, ובכתבות המתפרסמות באתרי חדשות ובלוגים למיניהם.

רוצה להבין איך נבצע עבורך ניקוי מוניטין באינטרנט? אנחנו צריכים לדבר!

כיצד מבוצע ניקוי מוניטין באינטרנט?

חשוב לבצע ניקוי מוניטין באינטרנט, על מנת להבטיח שהסביבה וקהל היעד שלכם לא ייחשף לאותם אזכורים שליליים. תהליך הניקוי מבוסס על שתי רגליים מרכזיות:

  • דחיקת אזכורים שליליים במנועי חיפוש

בתהליך זה מבוצע קידום של אזכורים ותכנים חיוביים אל ראש תוצאות החיפוש, ודחיקת האזכורים השליליים אל דפי תוצאות החיפוש הפנימיים. התהליך מבוסס על פעילות קידום SEO, וכרוך ביצירת תכנים חיוביים, הפצתם וקידומם במנועי החיפוש.

  • מחיקת אזכורים שליליים באינטרנט

בתהליך של ניקוי מוניטין באינטרנט, מבוצע גם תהליך של הסרת אזכורים ותכנים שליליים שפורסמו אודותיכם. תהליך זה מבוסס על יצירת קשר עם הגורם המפרסם והגשת בקשה מתאימה, להסרת התכנים השליליים. כמו כן, בתהליך זה ניתן לפנות גם לאתרים משפטיים המפרסמים תוכן של אירוע משפטי בו הייתם או אתם עדיין מעורבים, בבקשה להסיר את התוכן.

תהליך עם השלכות חשובות

כפי שניתן לראות, התהליך של ניקוי מוניטין באינטרנט הוא תהליך שבו יש לפעול לפי הצורך משני הכיוונים במקביל. מצד אחד, הסתמכות על גורמים שלישיים שיסירו את התכנים השליליים לגביכם ומצד שני, דחיקת התכנים השליליים באופן יזום, באמצעות יצירת תכנים חיוביים שיתפסו את מקומם. תהליך זה דורש ידע, מקצועית והשקעה בפעולות קידום אורגני.

משרד פרסום Ufirst מתמחה בניקוי מוניטין באינטרנט ובניהול מוניטין לאנשים פרטיים, עסקים וחברות, אנשי ציבור ואנשי עסקים. צרו אתנו קשר עוד היום ותנו לנו לסייע לכם בהחזרת המוניטין שלכם אל ימיו הגדולים.

 

רוצה לקבל יעוץ חינם על ניקוי מוניטין באינטרנט?