ניקוי אזכורים שליליים

ניקוי אזכורים שליליים בגוגל במהירות

ניקוי אזכורים שלילייםאם הגעתם לכאן, כנראה שמעולם לא חשבתם שהאינטרנט יכול גם לפעול נגדכם. אתם עוברים אירוע נקודתי שמוציא אתכם קצת לא טוב, ופתאום השם שלכם מופץ באינטרנט תחת כותרות שליליות ובהקשרים שליליים, שאין לכם מושג איך להיפטר מהם. התחושה היא לא פשוטה, כפי שיכולים להעיד עוד אינספור אנשים ובתי עסק שנקלעו למצב דומה, אבל כדאי שתדעו שיש איך להתמודד עם זה באמצעות סט של שירותי ניהול מוניטין, שאחד המרכזיים בהם הוא ניקוי אזכורים שליליים.

הזמן לא תמיד עושה את שלו

אזכורים שליליים הוא מונח המתייחס לאזכורים של שימכם בהקשרים שליליים במנוע החיפוש של גוגל. החשיפה לאזכורים השליליים הללו יכולה להיות גבוהה מאוד, ואם לא תעשו את הצעד הנדרש של ניקוי אזכורים שליליים, אתם עלולים להעמיד את המוניטין שלכם בסיכון. זה נכון שבמקרים רבים הזמן עושה את שלו, אבל זה לא בדיוק הזמן אלא הפעולות שנעשות במהלך הזמן. עסק שמפורסמים נגדו תכנים שליליים, יכול להמשיך ולפרסם במקביל תכנים חיוביים וניטרליים, כך שעם הזמן נדחקים האזכורים השליליים אחורה, עד שהם נעלמים מעין הציבור. שירותי ניקוי אזכורים שליליים מיועד להשיג בדיוק את המטרה הזאת, ולעשות את זה בזמן המהיר ביותר שניתן.

רוצה לשמוע יותר על ניקוי אזכורים שליליים? אנחנו צריכים לדבר!

ניקוי אזכורים שליליים בשתי דרכים מרכזיות

במסגרת התהליך של ניקוי אזכורים שליליים המגיע מתוך עולם ניהול המוניטין באינטרנט, מתבצע הניקוי בשתי צורות מרכזיות:

  1. הסרת תכנים המכילים אזכורים שליליים, באמצעות פנייה אל מפרסם התכנים בבקשה להסירם מהאינטרנט
  2. הוספה של תכנים חיוביים וניטרליים וקידומם במטרה שידחקו אחורה את התכנים השליליים ויתפסו את מקומם

בשני המהלכים הללו בתהליך של ניקוי אזכורים שליליים נדרשים ידע מקצועי והיכרות עם הטכניקות להשגת המטרה המבוקשת, ובכלל זה איתור מקורות התוכן השלילי, גיבוש עילה לבקשת הסרת התוכן השלילי, הגעה אל כל המפרסמים וקיום משא ומתן על הסרת התוכן, ובמקביל הנעת תהליך מקיף להעלאת מסה קריטית של תכנים חיוביים שידחקו אחורה את האזכורים השליליים.

ניקוי אזכורים שליליים הוא שירות שרלוונטי לכל סוגי התכנים השליליים, החל מפסקי דין שפורסמו אודותיכם בצורה תמימה, דרך פוסטים וכתבות שליליות וכלה בפגיעה במוניטין שלכם בזדון או ברשלנות.

משרד פרסום Ufirst מתמחה בתחום ניהול המוניטין באינטרנט וניקוי אזכורים שליליים מגוגל, ומציע סט שלם של יכולות, מתודולוגיות וטכניקות מתקדמות של קידום אורגני וניהול מוניטין מול מפרסמים וגוגל, כדי שאתם תוכלו לצלוח את התקופה הקשה הזאת כמה שיותר מהר ועם מינימום פגיעה. חייגו אלינו עכשיו או השאירו פרטים מומחה ניהול מוניטין שלנו, ישמח לסייע לכם בקבלת השירות.

רוצה להבין איך נבצע עבורך ניקוי אזכורים שליליים? בואו נדבר!