מחיקת מסמכים משפטיים מגוגל

מחיקת מסמכים משפטיים מגוגל – מחיקה ישירה או עקיפה

מחיקת מסמכים משפטיים מגוגלאם הייתם מעורבים בעבר, או שאתם מעורבים כיום בהליך משפטי כלשהו שלגביו פורסם פסק דין או פורסמו מסמכים משפטיים כלשהם מטעם בית המשפט, על פי רוב המסמכים האלה עושים  את דרכם אל האינטרנט, וניתן למצוא אותם בחיפוש פשוט בגוגל. אם אין הרבה תכנים אחרים אודותיכם באינטרנט, אתם גם יכולים להיות בטוחים שכל מי שיחפש אתכם בגוגל, יפגוש את המסמכים המשפטיים האלה בתוצאות החיפוש הראשונות, ואת זה אתם ממש לא רוצים. הקשרים משפטיים נחשבים להקשרים מזיקים למוניטין האישי והעסקי, ולקוחות רבים מעדיפים שלא להתקרב לעסקים המעורבים בהליכים משפטיים.

תוכן המסמכים לא משנה – ההקשר המשפטי הוא רע לכם

גם אם מדובר במסמכים בהם אתם הייתם התובעים ולא הנתבעים, גם אם אתם הייתם אלו שזכו בתביעה וגם אם בעיניכם מדובר בתביעה צודקת מאין כמוה, עדיין מדובר במסמך משפטי בעל הקשר משפטי שנחשב ל-Turnoff בקרב אנשים סביבכם ולקוחות פוטנציאליים. השאלה היא כיצד תוכלו להתמודד עם פרסומים אלה, ומה באפשרותכם לעשות בנדון? ובכן, מחיקת מסמכים משפטיים מגוגל הוא תהליך שמאפשר לכם להשיג אחת משלוש מטרות חשובות:

  1. הסרה פיזית/ מחיקת מסמכים משפטיים מגוגל שפורסמו אודותיכם.
  2. הגבלת תפוצת המסמכים למנויים באתרים משפטיים והסתרתם ממנוע החיפוש של גוגל.
  3. דחיקת המסמכים המשפטיים לתוצאות חיפוש אחרונות באמצעות קידום תכנים חיוביים וניטרליים אודותיכם כאלטרנטיבה להצגה בדף תוצאות החיפוש של גוגל.

המטרה הראשונה והשנייה דורשות למעשה פנייה אל האתר המפרסם, בדרישה להסרת התכנים או להגבלת התפוצה שלהם. את דרישה זו צריכים להגיש בצורה המוקבלת בכל אתר בנפרד. ישנם מקרים בהם אתם עלולים להיתקל בסירוב, מה שהופך את המשימה של מחיקת מסמכים משפטיים מגוגל למשימה שיהיה עליכם לממש בעצמכם.

רוצה לשמוע יותר על מחיקת מסמכים משפטיים מגוגל? אנחנו צריכים לדבר!

מחיקת מסמכים משפטיים מגוגל באמצעות דחיקת המסמכים

במקרה זה, ניתן לפנות למטרה השלישית המבוססת על פרקטיקות מעולם הקידום האורגני. פרקטיקה זו מבוססת על יצירת מסה קריטית של תכנים זמינים באינטרנט, כך שבחיפוש שימכם במנוע החיפוש של גוגל, יעדיף גוגל להציג את התכנים החדשים שפורסמו ביוזמתכם ולדחוק את המסמכים המשפטיים אודותיכם לחלקים אחוריים יותר של תוצאות החיפוש. התהליך של יצירת תכנים אלטרנטיביים, מתבצע על ידי אנשי המקצוע המתאימים ומצריך גם לעלות בקנה אחד עם כללי SEO, שאכן יגרמו לגוגל להעדיף אותם על פני המסמכים המשפטיים הבלתי רצויים.

מומחים בניהול מוניטין באינטרנט

חברת Ufirst המתמחה בתחום של ניהול מוניטין באינטרנט, מבצעת תהליכים של מחיקת מסמכים משפטיים מגוגל, הן כשירות Stand alone בפני עצמו, והן במסגרת שירות רחב יותר של ניהול מוניטין קבוע. במסגרת השירות, אנו נדאג שהאזכורים המשפטיים ו/או השליליים שפורסמו לגביכם, יימחקו מהאינטרנט או יידחקו אל הפינות היותר נסתרות שלו. צרו איתנו קשר עוד היום ונספר לכם כיצד נוכל לעשות זאת עבורכם.

 

רוצה יעוץ חינם על מחיקת מסמכים משפטיים מגוגל?