מחיקת מידע מהאינטרנט

מחיקת מידע מהאינטרנטבעידן בו אנו מספקים מידע אישי רב לאתרים, לחברות ולגופים איתם אנו מתקשרים באמצעות האינטרנט, רבים מרגישים שאיבדו את השליטה על פרטיותם ועל המידע האישי שלהם שחשוף לעיני כל. תחושה זו מבוססת על הידיעה כי מרגע שמסרנו את המידע אודותינו, אין לנו כל ערובה שגם דרישה שלנו למחיקתו, אכן תוביל לכך. תחושה זו יכולה להשפיע עלינו מאוד גם כאשר אנו מגלים שפורסם אודותינו מידע שלילי, בין שבצדק ובין שלא, ושהמידע השלילי הזה יכול ליצור פגיעה משמעותית במוניטין שלנו מול הציבור הרחב. התחושה המיידית היא שאין לנו יכולת למחוק את המידע הזה, ושעלינו לחיות עם התוצאות של פרסום המידע השלילי אודותינו.

מחיקת מידע מהאינטרנט למניעת פגיעה

המידע השלילי הזה יכול לבוא לידי ביטוי בצורת מסמכים משפטיים, כתבות עיתונאיות, פוסטים בבלוגים, ביקורות וחוות דעת שליליות וכל אזכור שלילי אחר שמפורסם נגדנו בזדון או בתום לב, מתוך מטרה ראויה או לא ראויה. מידע כזה שפורסם אודותיכם עלול מאוד להדאיג אתכם, ובצדק. פוטנציאל הנזק של מידע שלילי הזמין לכל אדם בחיפוש פשוט בגוגל, הוא רב. יחד עם זאת, חשוב לדעת שהאפשרות של מחיקת מידע מהאינטרנט היא אפשרות קיימת וממשית, ובמקביל להתפתחות היכולת של אנשים וגופים לפרסם מידע שלילי באינטרנט, התפתחה גם היכולת להתמודד עם מידע כזה.

רוצה לדעת איך נבצע עבורך מחיקת מידע מהאינטרנט? אנחנו צריכים לדבר!

הסרת מידע או דחיקתו לחדרים האחוריים של האינטרנט

אחרי שאמרנו את זה, מחיקת מידע מהאינטרנט משמעותה היא לאו דווקא מחיקה פיזית של המידע, אם כי גם בכיוון זה עושים מאמץ ככל שניתן. איש מקצוע המתמחה בתחום של ניהול מוניטין, אמור לפנות לגורמים שפרסמו את המידע השלילי ולהגיש בקשה להסרת המידע. על התהליך הזה יש לחזור מול כל אחד מהגורמים שפרסמו את אותו מידע, ולפחות מול הגורמים הבולטים שבהם. יחד עם זאת, לא כולם יענו לבקשת מחיקת המידע, ובמקרים אלו ניתן לבצע מחיקה עקיפה בצורה של דחיקת המידע לאחור.

תהליך מקצועי לטווח הארוך, עם השפעה כבר בטווח הקצר

דחיקת מידע לאחור היא טכניקת מחיקת מידע מהאינטרנט, המבוססת על יצירת תכנים חיוביים וניטרליים אודותיכם ופרסומם בערוצי תוכן מגוונים באינטרנט. תכנים אלה מיועדים לכך שכאשר אדם יערוך עליכם חיפוש באינטרנט, יוצגו בפניו תכנים אלה הרבה לפני שהוא ייחשף למידע השלילי שפורסם אודותיכם. אם פרסמתם מספיק תכנים חיוביים, אם קידמתם אותם בצורה מקצועית ואם עשיתם את הכל נכון, אתם יכולים להיות רגועים לגמרי – המידע השלילי לגביכם יידחק לפינות הנסתרות של האינטרנט, וגם מי שיחפש את המידע הזה באופן יזום, יתקשה למצוא אותו בעמוד הראשון.

משרד פרסום Ufirst מתמחה בדיוק בתחום זה של ניהול מוניטין ומחיקת מידע באמצעות הסרה ודחיקת תכנים ואזכורים שליליים באינטרנט. צרו איתנו קשר עוד היום וגלו כיצד נוכל למחוק כל מידע שלילי שפורסם עליכם באינטרנט, וכיצד תוכלו להבחין בתוצאות כבר בטווח הקצר.

 

רוצה לקבל יעוץ חינם על מחיקת מידע מהאינטרנט?