מחיקת כתבות מגוגל

מחיקת כתבות מגוגל – אתם יכולים להירגע, זה אפשרי

מחיקת כתבות מגוגלפגיעה במוניטין באינטרנט, יכולה להופיע בשלל צורות ודרכים – מסמכים משפטיים ופסקי דין, פוסטים בבלוג, כתבות מגזין, כתבות באתר חדשות או אתר תוכן ואפילו ביקורות וחוות דעת של לקוחות מאוכזבים. הפגיעה של כתבות היא אולי החריפה ביותר, הן מכיוון שהן עוסקות בנושא אקטואלי בו אתם מעורבים, והן מכיוון שהן זוכות לתפוצה רחבה באינטרנט, ולעתים בתמיכת אמצעי תקשורת אחרים. בין שהביקורת המוטלת עליכם בכתבה היא מוצדקת ובין שלא, התחושה היא תחושה קשה של מתקפה ציבורית נגדכם ושל חוסר אונים ביחס למה שאתם יכולים לעשות בנדון, בעיקר לאור העובדה שכל אחד שיערוך עליכם חיפוש בגוגל, יקבל את הכתבות האלה בתוצאות החיפוש הראשונות.

מחיקת כתבות מגוגל, כן… זה אפשרי למחוק כתבות מגוגל

כדאי לדעת: מחיקת כתבות בגוגל היא בהחלט משימה אפשרית, ויכולת ההשפעה שלכם היא ממשית, גם בטווח הקצר. יחד עם זאת, מחיקת כתבות בגוגל היא משימה מורכבת שדורשת גורם מקצועי, שיודע לעבוד מול אמצעי המפרסמים ויודע גם לפעול באופן עצמאי לניקוי הכתבות השליליות מתוצאות החיפוש של גוגל. מחיקת כתבות מגוגל אפשרית ברמה של פנייה לגורם הרלוונטי, והגשת בקשה מנומקת להסרת הכתבה השלילית. ניסיונות אלה יכולים לפעול ברמה מוגבלת מול אתרי תוכן קטנים. אתרי חדשות ואתרי תוכן מובילים בדרך כלל לא יסירו תוכן שפורסם על ידם.

רוצה לשמוע יותר? על מחיקת כתבות בגוגל? אנחנו צריכים לדבר!

ואת מה שאי אפשר למחוק, אפשר לדחוק

האפשרות הנוספת שעומדת בפניכם לצורך מחיקת כתבות מגוגל היא אפשרות של מחיקה עקיפה, באמצעות דחיקת הכתבות השליליות אל החלקים האחוריים והנסתרים של תוצאות החיפוש. כאשר אדם כלשהו מחפש מידע כלשהו עליכם, הוא מכניס שאילתת חיפוש המכילה את שמכם ו/או את שם העסק שלכם. גוגל מבצע חיפוש מהיר ומציג את כל התכנים הזמינים אצלו עבורכם. במקרה של כתבות שפורסמו באתרים מובילים, אתם בהחלט יכולים להיות בטוחים שכתבות אלו יופיעו בראש תוצאות החיפוש. כדי למנוע מצב זה, יש לייצר מסה של תכנים חיוביים וניטרליים אלטרנטיביים אותם יצטרך גוגל לשקול לפני שהוא מחליט מה הוא מציג בפני מי שמחפש אתכם.

אנחנו יודעים לעשות את זה… במהירות וביעילות

התהליך של מחיקת כתבות מגוגל מבוסס למעשה בשלב הראשון על מחיקת מה שניתן ובשלב השני בדחיקה על ידי יצירת כמות של תכנים והפצתם באינטרנט, באתרים מקצועיים, בבלוגים ואפילו באתרי תוכן וחדשות. כשתכנים אלה הופכים לזמינים באינטרנט, לגוגל ישנן הרבה ברירות אחרות להציג פרט לכתבות השליליות אודותיכם, וככל שהתהליך יבוצע בצורה מקצועית יותר, כך סביר שהכתבות השליליות תידחקנה לדפים ה אחוריים של גוגל במהירות, כך שמי שיחפש אתכם יפגוש את התכנים החיוביים שקידמתם, ולא את המידע השלילי עליכם.

משרד פרסום Ufirst מתמחה בדיוק במשימה הזאת, ובאפשרותנו לבצע מחיקת כתבות מגוגל ודחיקתם ברמה כזאת שגם מי שירצה למצוא עליכם מידע שלילי, יצטרך לצלול אל דפי תוצאות החיפוש האחוריים של גוגל. צרו איתנו קשר עוד היום ונספר לכם איך נעשה זאת עבורכם, ואיך תוכלו ליהנות מהתוצאות כבר בטווח הקצר.

 

רוצה להבין איך נמחוק עבורך תוצאות? אנחנו צריכים לדבר!