הסרת תוצאות שליליות בגוגל

הסרת תוצאות שליליות בגוגל אם פורסם עליכם דבר מה שלילי, בין שהוא פורסם בבלוג קטן ואלמוני ובין שבאתר חדשות מוביל, סביר מאוד להניח שכל חיפוש במנוע החיפוש של גוגל סביב שמכם או שם העסק שלכם, יניב תוצאות שליליות שגם יופיעו בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש הראשון. גוגל עצמו לא ממש מתעניין במה שקרה או בתוכן הדברים, הוא רק מזהה שיש תוכן חדש ורלוונטי, ולכן מציג אותו בראש תוצאות החיפוש לטובת המשתמש. לאמת הפשוטה הזאת יכולה להיות השפעה קרדינלית על המוניטין שלכם ועל העסק שלכם, אלא אם תפעלו להסרת תוצאות שליליות בגוגל, בדיוק באמצעות אותה טכניקה שהביאה אותן לשם.

מה שאפשר להסיר – נסיר, ומה שלא – נדחק אל אזור הדמדומים

אם גוגל בוחר את התכנים החדשים והמעניינים שעוסקים בכם, ומציג אותם בראש תוצאות החיפוש, הרי שיש לכם שתי אפשרויות להסרת תוצאות שליליות בגוגל:

  1. פשוט מאוד להסיר את אותן תוצאות – את זה ניתן לעשות באמצעות פנייה לגורמים המפרסמים את התכנים השליליים אודותיכם, בבקשה להסיר את התכנים או להסתיר אותם ממנוע החיפוש של גוגל. פרקטיקה זו יכולה להיות אפקטיבית במקרים מסוימים, אך היא לא תמיד תבטיח הסרה של התוצאות השליליות.
  2. לייצר אלטרנטיבות לגוגל – כשמישהו מחפש אתכם בגוגל, גוגל מציג את כל מה שיש לו עליכם, אז פשוט תתנו לו חומרים חדשים שאותם יוכל להציג במקום התכנים השליליים. ככל שתייצרו יותר תכנים חיוביים או ניטרליים על עצמכם ותקדמו אותם בשיטות הרלוונטיות, כך תוכלו לדחוק יותר אחורה את התוצאות השליליות אודותיכם.

רוצה לשמוע איך נסיר עבורך תוצאות שליליות בגוגל? אנחנו צריכים לדבר!

הסרת תוצאות שליליות בגוגל – תהליך סיסטמתי מקצועי

אחרי שאמרנו את זה, התהליך של הסרת תוצאות שליליות בגוגל באמצעות שתי הפרקטיקות שפירטנו לעיל, הוא תהליך מקצועי הדורש ידע נרחב בעולם הקידום האורגני בכלל ובטכניקות ניהול מוניטין בפרט. במקרים רבים יהיה עליכם להתמודד עם פרסומים שעלו באתרים מובילים, אתרים שגוגל מעריך מאוד ויעדיף להציג אותם תמיד בראש תוצאות החיפוש. במצב זה, יהיה עליכם לייצר כמות גדולה של תכנים, לבנות אותם בצורה חכמה ומדויקת על פי כל כללי הקידום האורגני, ולקדם אותם בערוצים נבחרים ברחבי האינטרנט.

הכל יעבור, והכל יהיה טוב – רק צריך לצאת לדרך

בשורה התחתונה, גם אם אתם מרגישים כרגע שחרב עליכם עולמכם עם החשיפה הגבוהה של המידע השלילי אודותיכם בגוגל, דעו שיש דרך להסרת תוצאות שליליות בגוגל בצורה מאוד יעילה. בתוצאות החיוביות תוכלו להבחין באופן חלקי כבר בטווח הקצר, ובטווח הבינוני עוד לפני שכולם כבר ישכחו מכל הסיפור ואף אחד לא יזכור את מה שכל כך מטריד אתכם היום, כל התוצאות השליליות יוסרו מגוגל או יידחקו לדפים הפנימיים של מנוע החיפוש.

משרד פרסום Ufirst מתמחה בתחום של ניהול המוניטין אונליין, ובכלל זה מציע שירות הסרת תוצאות שליליות בגוגל. רוצה לשמוע איך נעשה את זה עבורך? צרו איתנו קשר עוד היום.

להסרת תוצאות שליליות בגוגל אנחנו צריכים לדבר!