הסרת תוצאות חיפוש בגוגל

הסרת תוצאות חיפוש בגוגל והחזרת המוניטין שנפגע

הסרת תוצאות חיפוש בגוגלמאז התחילה גוגל את פעילותה כמנוע החיפוש הגדול בעולם, הייתה פסגת השאיפות של כל עסק במרחב האונליין להגיע אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל. היום, ישנם לא מעט בתי עסק, אנשי עסקים, אנשי ציבור ואנשי מקצוע שמגלים שלפעמים המטרה היא בדיוק הפוכה: הסרת תוצאות חיפוש בגוגל. למנוע החיפוש של גוגל יש את היכולת לקחת אותנו לפסגה עם תוצאות תוכן חיובי ושיווקי אפקטיבי, אבל יש לו גם את היכולת לפגוע במוניטין שלנו עם תוצאות תוכן שלילי שפורסם עלינו. העניין הוא, שהפרקטיקה המתאימה לקידום העסק שלנו אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל, היא בדיוק אותה הפרקטיקה שתסייע לכם כשהתוצאות אינן מחמיאות וכשאינכם רוצים אותן שם.

הסרת תוצאות חיפוש בגוגל איפה שאפשר, ודוחקים לאחור את השאר

הסרת תוצאות חיפוש בגוגל הוא למעשה תהליך, המשלב בתוכו הסרה של תכנים שליליים מחד והסרה עקיפה של תוצאות חיפוש שליליות מאידך. הסרה של תכנים שליליים מבוצעת באמצעות פנייה למפרסם התוכן בבקשה להסיר את התוכן מהאינטרנט, במיוחד אם פרסום התוכן השלילי אודותיכם הוא ספק חוקי ויכול לסבך את המפרסם. יחד עם זאת, אתרי תוכן וחדשות מובילים על פי רוב  לא יסירו תוכן שיש לציבור עניין בו, ועל מנת להתמודד עם תוצאות החיפוש שמגיעות מאותם אתרים, יש לפעול בטקטיקה שונה, יעילה לא פחות.

רוצה לשמוע יותר על הסרת תוצאות חיפוש בגוגל? אנחנו צריכים לדבר!

דחיקת תוצאות חיפוש בגוגל באמצעות טכניקות קידום אורגני

הטקטיקה העקיפה להסרת תוצאות חיפוש בגוגל, מבוססת על אותה הטקטיקה לקידום תוצאות חיפוש בגוגל. למעשה, באמצעות קידום תוצאות חיפוש נבחרות, ניתן לדחוק אחורה תוצאות בלתי רצויות אחרות. במילים אחרות, על מנת לדחוק את תוצאות החיפוש השליליות אודותיכם אל העמודים האחרונים של מנוע החיפוש של גוגל, תוכלו לייצר תכנים חיוביים או ניטרליים אחרים ולקדם אותם אל ראש תוצאות החיפוש כאלטרנטיבה לתוצאות הבלתי רצויות. אם תעשו את זה נכון, לאורך זמן ועל פי טכניקות קידום מנצחות בעולם הקידום האורגני, תוכלו לדחוק  את כל התוצאות השליליות אודותיכם, ולהשכיח מהציבור את הנושא שכל כך מטריד אתכם ברגעים אלה.

תהליך מקצועי בסטנדרטים גבוהים

יחד עם זאת, צריך לזכור כי הסרת תוצאות חיפוש בגוגל הוא לא עניין של מה בכך, ועל מנת להתמודד עם פרסומים מאתרי תוכן מובילים יהיה עליכם לבצע את התהליך על פי הסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר של עולם הקידום האורגני

משרד פרסום Ufirst מתמחה בניהול מוניטין אונליין, ומספק פלטפורמה מקצועית מוכחת להסרת תוצאות חיפוש בגוגל ודחיקתם. אם אתם מוכנים לשנות את המציאות, צרו איתנו קשר ונסביר לכם כיצד אנחנו עושים זאת.

 

רוצה להבין איך נסיר ונדחוק עבורך תוצאות מגוגל? אנחנו צריכים לדבר!