הסרת תוכן מגוגל

הסרת תוכן מגוגל – האם גוגל מאפשרת את זה בכלל?

הסרת תוכן מגוגלאם אתם מתעניינים בתחום של הסרת תוכן מגוגל, סביר להניח שאתם יודעים מדוע אתם עושים זאת: פורסם אודותיכם תוכן שלילי מסוג כלשהו ובהיקף כלשהו, ואתם מעוניינים למנוע מהתוכן הזה לפגוע במוניטין שלכם וביכולת שלכם להשיג את מטרותיכם העסקיות, הציבוריות או האישיות. מה שאתם כנראה לא מצליחים להבין זה איך לעזאזל מאפשרת גוגל להסיר תוכן ממנוע החיפוש שלה והאם זה בכלל אפשרי, או שמדובר בהונאה שאין מאחוריה דבר.

הסרת תוכן מגוגל בצורת דחיקה

ובכן, הסרת תוכן מגוגל הוא תחום חשוב ומרכזי בעולם ניהול המוניטין, ובואו נגיד זאת כבר עכשיו באופן ברור: זה אפשרי. יחד עם זאת, המילה הסרה יכולה קצת להטעות, שכן במרבית המקרים לא מדובר באמת על הסרה מוחלטת של התכנים, אלא על דחיקתם אל החלקים האחוריים והחשוכים של גוגל. בפועל, התוצאה היא דומה: מאחר ואנשים שיחפשו אתכם בגוגל יבחנו לכל היותר את הדף השני או השלישי של תוצאות החיפוש, הרי שאזכורים שליליים לגביכם שנדחקו אל דפים פנימיים, אף אחד כנראה לא יפגוש בהם.

רוצה לשמוע יותר על הסרת תוכן מגוגל ? אנחנו צריכים לדבר!

לא נלחמים בגוגל, נעזרים בה

אם אתם שואלים איך גוגל מאפשרת הסרת תוכן מגוגל, הרי שגוגל לא באמת יכולה לשלוט בכך והיא גם לא ממש מתעניינת בזה. כאשר אתם מחפשים דבר מה בגוגל, פועל האלגוריתם של מנוע החיפוש לאיתור תכנים באינטרנט שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם בהתאם לביטוי החיפוש אותו הזנתם. גוגל אינה מתחשבת האם התוכן טוב או רע לכם, ואין לה שום אינטרס לעשות כן. בהתאם לכך, אתם כלל לא צריכים להילחם בגוגל, אלא להיעזר בה באמצעות יצירה וקידום של תכנים חיוביים וניטרליים אודותיכם, באופן שידחק אחורה את התכנים השליליים.

אפשר גם להסיר לחלוטין

במקרים מסוימים מאוד, ניתן לפנות לגוגל עצמה בערוצים המקובלים של הסרת תוכן מגוגל והיא תסיר את התוכן לחלוטין. ניתן גם לפנות אל הגורמים המפרסמים את התכנים השליליים בבקשה מנומקת להסרת התוכן. לעיתים זה עובד ולעיתים לא, אבל האפשרות קיימת והיא מהווה חלק בלתי נפרד מהתהליך הכולל של הסרת תוכן מגוגל. יחד עם זאת, כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר שיאפשרו לכם לשקם את המוניטין שנפגע, מומלץ לבצע את המשימה באמצעות אנשי המקצוע המתאימים, שמתמחים בתחום הקידום האורגני בהתאמה מלאה לעולם ניהול המוניטין.

משרד פרסום Ufirst מציע סט שלם של יכולות וצוות שלם של אנשי מקצוע, שיסירו וידחקו כל תוכן בלתי רצוי מהאינטרנט ויאפשרו לכם לשחזר את ימי הזוהר. מומחה מוניטין במשרדנו ישמח לסייע לכם בקבלת שירות זה.

רוצה להבין איך נבצע עבורך הסרת תוכן מגוגל? בואו נדבר!