הואיל וחברת "קרויזר שירותים עסקיים בע"מ" ח.פ. 516761707 (להלן "המקדם") מספק שירותי פרסום בפייסבוק ללקוחותיה, והלקוח (להלן "הלקוח") מעוניין לרכוש שירותים אלו (כולם או חלקם) בתנאים ובהסתייגויות המפורטים מטה בהסכם זה;
לפיכך הוצהר, הותנה והוסכם כדלקמן:
1. המבוא להסכם זה וכל נספחיו מהווים חלק בלתי נפרד ומחייב ממנו.
2. כותרות סעיפי הסכם זה באות לשם הנוחות בלבד ואין להשתמש בהן לפרשנות כלשהי.

הגדרות

3. "האתר" – אתר הלקוח או עמוד הנחיתה על כל עמודיו תחת שם המתחם המסוכם, בלבד.
4. "חיפוש ממומן" – תוצאות שמציגים למשתמשים על בסיס הגדרות ספציפיות ומוצגים בגלישה בפיד האישי, תוך שהאתר ו/או עמוד הפייסבוק המקודם מממן בדרך כלשהי את הופעת התוצאות באמצעות תשלום לפייסבוק.
5. "מערכת הפרסום" בהסכם זה – facebook.com.

שירות מסע פרסום ממומן ("קמפיין PPC")

6. מוסכם כי המקדם יקים וינהל עבור הלקוח מסע פרסום ממומן במערכת הפרסום של facebook (להלן: "מסע הפרסום") באופן הבא:

    • המקדם יפתח עבור הלקוח חשבון פרסום חדש או שיקבל מהלקוח פרטי חשבון פרסום קיים שיש לנהלו, הכל לפי בחירת הלקוח.
    • המקדם, לאחר הבנה מהלקוח, יקבע את קהל המטרה במסע הפרסום ויכין מודעות מתאימות לפי מיטב שיקול דעתו ו/או על בסיס נתונים מסחריים ואחרים שהלקוח ימסור לו. מעת לעת יהיה המקדם רשאי, אך לא חייב, לשנות את הניסוח ומבנה המודעות וכן את קהל המטרה, התמונות ואסטרטגיות הפרסום בפייסבוק, הכל במטרה לנסות ולשפר את ביצועי כל מודעה.
    • הלקוח יקבע את מגבלות התקציב למסע הפרסום יחד עם זאת יכולים להיות חריגות מהתקציב הן של מערכת הפרסום והן של המקדם. המקדם יהיה רשאי לקבוע את השימוש באותו תקציב בהתייחס לפילוחי הקהל השונים, להצעות המרביות וכדומה.
    • המקדם ינסה ליצור אופטימיזציה של הכספים המשתלמים עבור מסע הפרסום עצמו, על מנת להגיע לפניות לקוחות מוגברות או למטרות אחרות במידה והוגדרו בעקבות מסע הפרסום הממומן.
    • מובהר בזאת, כי כל עוד לא יוסכם במפורש אחרת יהיה המקדם רשאי לקדם את מסע הפרסום הממומן בכל המדיות הרלוונטיות, לרבות אך לא רק באינסטגרם, פרסומות במאמרים מידיים וכדומה כולל אפשרויות חדשות שפייסבוק יעמידו למפרסמים.
הצהרות הלקוח

7. הלקוח מצהיר שהובהר לו כי –

    • הליך פרסום ממומן תלוי במשתנים וגורמים רבים ביותר, שחלקם אינם בשליטת המקדם, ביניהם: מערכת הפרסום של facebook והשינויים שמבוצעים בו; התנהלות מתחרים ומאמצי הפרסום שלהם; שינויים בהתנהלות קהל הגולשים, היקף התקציב היומי, תמחור העלות לחשיפות וכדומה. לפיכך, המקדם אינו יכול ואינו מתחייב להשגת תוצאות ספציפיות (על אף כל האמור לעיל) אלא רק לפעול כמיטב המאמצים לפרסם את האתר ו/או עמוד הנחיתה ו/או עמוד הפייסבוק במערכת הפרסום במסע פרסום ממומן.
    • הוא מודע כי יתכן ובמסגרת הקידום תידרשנה פעולות שתחייבנה עלות נוספת, וכל תשלום כזה יהיה באחריותו בלבד. לא יבוצע חיוב טרם הבאת הפעולה לאישור הלקוח וקבלת אישורו לכך, בדוא"ל או בכל דרך אחרת.
    • כל תמונה ו/או תוכן שמועלה על ידו או נמסר למקדם להעלאה לעמוד הפייסבוק, יהיה בבעלותו בלבד (או ברשיון מתאים) ולא יפר כל חוק ו/או זכות צד שלישי.
    • המקדם יקבל את כל הפרטים והנתונים הנדרשים לצורך גישה לכל שירות רלוונטי, והלקוח יבצע את כל בקשות המקדם בצורה המיטבית האפשרית.

8. ידוע ומוסכם על הלקוח כי פרסום ושיווק אתרי אינטרנט ועמודי פייסבוק הוא משלח ידו של המקדם, ועל כן רשאי המקדם לקדם בכל עת ובכל דרך גם עמודי פייסבוק אחרים, לרבות אתרים המתחרים במישרין בלקוח וללקוח לא תהא כל טענה או דרישה בשל כך. המקדם מבחינתו יפעל על מנת שלא להפלות ו/או לפגוע באף אחד מלקוחותיו, לרבות הלקוח.

התחייבויות הלקוח

9. הלקוח מתיר ומרשה למקדם להציג כחלק מקידום עסקיו ופרסומו נתונים על עמודי פייסבוק שניהל ו/או פרסם, וביניהם אף העסק שלו (לרבות אך לא רק – שם הלקוח, שם וכתובת העמוד, צילום העמוד, לוגו, פרטים על הפרסום, נתונים על כמויות המעורבות וכדומה) בכל מדיה או צורה שימצא לנכון.
10. כל תשלום שנשתלם למקדם בגין עבודה שבוצעה וכן בגין התקופה בגינה נשכרו שירותיו, אינו ניתן להחזרה מכל סיבה שהיא, לרבות ביטול החוזה או הפרתו על ידי הלקוח טרם סיום התקופה.

הגבלת האחריות

11. הספק לא יהיה אחראי לפעילותה של פייסבוק ולהחלטותיה, גם אם היא קבעה שפעולותיו הן בניגוד לנהליה.
12. מוצהר ומוסכם כי המקדם לא יהיה אחראי בדרך כלשהי, במישרין ו/או בעקיפין, לכל נזק, פיצוי, חיוב, אובדן רווחים, הכנסה או לקוחות או כל הוצאה אחרת שתהיה ללקוח, והלקוח פוטר את המקדם בזאת באופן בלתי חוזר מכל פיצוי או סעד אחר בגין כל נזק, אבדן ו/או פגיעה אחרים, ישירים או עקיפים, שיגרמו ללקוח בעקבות פעולות המקדם ו/או גורמים אחרים.
13. למען הסר ספק מובהר ומוצהר כי אף אם מסיבה כלשהי, ובניגוד למוסכם מעלה, יקבע בית משפט מוסמך כלשהו כי יהיה המקדם אחראי בדרך כלשהי לנזק שנגרם ללקוח ו/או לכל פגיעה אחרת, הרי אחריותו של המקדם תהיה מוגבלת לנזקים ישירים בלבד, וסעדי הלקוח יוגבלו בפיצוי שלא יעלה על סך כל הכנסות המקדם מהלקוח במהלך שלושת החודשים האחרונים לפעילות הלקוח עם המקדם טרם משלוח ההודעה על הנזק ולעולם לא מעבר לכך.

העדר יחס עובד-מעביד

14. המקדם תבצע את התחייבויותיה על פי הסכם זה כקבלן עצמאי בלבד. מובהר ומוסכם כי אין בהסכם זה ו/או בתנאי מתנאיו כדי ליצור בין המקדם או מי מטעמה לבין הלקוח או מי מטעמו יחסי עובד מעביד.

סמכות שיפוט

15. הצדדים מסכימים כי בכל סכסוך הנוגע להסכם זה תהיה סמכות השיפוט הבלעדית והיחידה, בלא קשר למקום מושבו של הלקוח, נתונה לבית המשפט המוסמך במחוז מרכז או מחוז תל אביב יפו, ובהם בלבד.

כללי

16. הספק יוכל לבטל את ההסכם בכל עת. במידה ויעשה כן יחזיר למזמין את התמורה ששילם על אותו החודש בלבד.
17. התשלום החודשי הוא עבור פעילות של חודש מלא או חלק ממנו. התשלום מתבצע עבור ניהול הקמפיין וגם עבר זמן ההכנה המקדים, העבודה מול הלקוח ובניית הקמפיין. 
18. השירותים המקצועיים כוללים תמיכה טלפונית בשעות וימי הפעילות כפי שיקבעו מעת לעת. רוב הפניות נענות עד עשרים וארבע שעות (בימי עסקים). מובהר, כי יכול ואיש הצוות המיועד של המקדם יספק את השירותים בשעות שאינן בהכרח חלק ממועד אספקת השירותים ושעות התמיכה הטלפונית יהיו בהתאם, וכן תתכנה שינויים שוטפים במועד אספקת השירותים.
19. המקדם מקצה כח אדם עם החתימה על ההסכם ולכן עיכוב חומרים ואישורים על ידי הלקוח מעבר ל 30 ימים ייחשב כאילו העבודה בוצעה במלואה לעניין התשלום.
20. הסכמה של מי מהצדדים או מי מטעמו לסטות מתנאי החוזה במקרה מסוים ובתנאים המפורטים לא תהווה תקדים ולא ילמדו ממנה גזרה שווה למקרה אחר.
21. ניהול הקמפיין אינו כולל הטמעת פיקסלים של מערכות הפרסום או כל הטמעת קוד אחרת ואינו כולל שירותי סנכרון ואוטומציות.
22. הלקוח יהיה זכאי לבקש לערוך פגישת עדכון ותכנון עם מנהל הקמפיינים, במשרדי המקדם ובמועד שיסוכם על שני הצדדים. לא תערך יותר מפגישה אחת לחודשיים.
23. בגין יכולות והגדרות מערכות השיווק ובגין אופן התפעול שלהם תקציבי המדיה שיצאו יכולים להשתנות מהתקציבים שהוגדרו.
24. הפרסום אינו כולל שירות גרפיקה מקצועי על ידי מעצב/ת גרפית אלא אם כן סוכם בחוזה ותומחר עבודות סטודיו
.
25. במשך תקופת ההסכם ובמשך תקופה של 24 חודשים לאחר סיום תקופת ההסכם מכל סיבה, הלקוח ו/או מי מטעמו לא יפנו למי מעובדי החברה בהווה או בעבר בכל הנוגע לקבלת שירותים באופן ישיר שחברת קרויזר שירותים עסקיים בע"מ מספקת ללקוחותיה. 
26. לתקציבי פרסום שבהם התשלום הוא אחוז מסך תקציב המדיה, בכל מקרה התשלום החודשי לא יפחת מהעלות החודשית המינימלית שמופיע בסעיף התשלום בהסכם.
27. אי אכיפה של הוראה מהוראות הסכם זה או אי דרישה לביצועה על ידי מי מהצדדים לא יתפרשו כוויתור על הוראה/הוראות אלה ולא ישפיעו בכל אופן על תוקפו של הסכם זה או כל חלק ממנו, או על זכותו של אחד מהצדדים לאכוף לאחר מכן איזה מהוראות ההסכם.
28. הסכם זה והנספחים לו יהוו את מלוא ההסכמה בין הצדדים ביחס לשירותים ו/או מוצרים וליתר ההתחייבויות הנזכרות בהסכם.
29. הודעות על ידי צד למשנהו במסגרת ביצועו של הסכם זה ישלחו לכתובות הצדדים כמפורט בהסכם החתום. כל הודעה תחשב כאילו נמסרה או הומצאה חמישה (5) ימי עסקים לאחר דיוורה עם שליח לבית העסק, או יום עסקים אחד (1) לאחר מסירתה באופן אישי. הודעה שנשלחה בדואר אלקטרוני תחשב כאילו נתקבלה יום עסקים אחד לאחר קבלת אישור פתיחת הדוא"ל.
30. כל שינוי ו/או תוספת להסכם זה או חלק ממנו ייעשה אך ורק בכתב ע"י שני הצדדים ולכל שינוי אחר לא יהיה כל תוקף.
31. הלקוח יעביר לספק רק חומרים ותכנים מקוריים או נטולי זכויות קנייניות או שהזכויות לשימוש בהם נרכשו כדין והוא האחראי לכל חומר ותוכן שיעביר אל הספק. הלקוח לא יעביר לספק תכנים שיתכן והם מפרים דין כלשהו לרבות דיני קניין רוחני, דיני העונשין, פגיעה בפרטיות ואיסור לשון הרע או את תקנת הציבור או שהינם לא מוסריים. במידה ובסיום הפעילות הלקוח מעוניין שחומרים שנשלחו והוטמעו בנכסי הספק ירדו מהאוויר עליו לבקש זאת בכתב והדבר יבוצע בתוך 30 ימי עסקים.
32. הלקוח מאשר כי בהצטרפות לשירות זה ובחתימתו מהווה חתימה על ההסכם לכל דבר ועניין גם להזמנות נוספות עתידיות במידה ויהיו והלקוח מאשר כי לפני החתימה על הצעת מחיר זו הוא קרא והסכים להסכם המופיע באתר: kroyzer.co.il/tac