הואיל וחברת "קרויזר שירותים עסקיים בע"מ" ח.פ. 516761707 (להלן "המקדם") מספקת שירותי בניית אתרים ועמודי נחיתה ללקוחותיה, והלקוח (להלן "הלקוח") מעוניין לרכוש שירות זה בתנאים ובהסתייגויות המפורטים מטה בהסכם זה;

לפיכך הוצהר, הותנה והוסכם כדלקמן:
1. המבוא להסכם זה וכל נספחיו מהווים חלק בלתי נפרד ומחייב ממנו.
2. כותרות סעיפי הסכם זה באות לשם הנוחות בלבד ואין להשתמש בהן לפרשנות כלשהי.
3. בכל מקום שנכתב דף נחיתה, מדובר גם על בניית אתרים. נכתב דף נחיתה לצורך הנוחות בלבד.  

מפרט:

  • בניית עמוד נחיתה בפלטפורמת wordpress
  • עמוד הנחיתה יבנה לפי אחת מהעיצובים של elementor עמוד נחיתה נבנה בדיוק לפי העיצוב הנבחר.
  • עמוד הנחיתה יבנה באתר הלקוח את באחד מאתרי הספק.
  • עמוד הנחיתה יהיה רספונסיבי – מותאם לניידים ולטאבלטים.
  • התאמת צבעים לתבנית על פי מיתוג החברה.

כללי

  • הספק רשאי להציג ולפרסם את עמוד הנחיתה ואת שם המזמין, עסקיו וסימניו המסחריים באתר האינטרנט של הספק ו/או בחומרים פרסומיים של הספק, בכל אמצעי, בין היתר לשם קידום עסקי הספק. לינק קרדיט יוצב בתחתית העמוד כמקובל.
  • המזמין מתחייב בזאת לשפות ולפצות את הספק באם יתבע ע"י צד ג', בגין הפרת זכויות יוצרים, הפרת פרטיות, הוצאת דיבה או כל עוולה או עבירה אחרת שתופנה כלפי הספק כתוצאה מכל מה שנמצא בעמוד הנחיתה ונמסר ע"י המזמין וכל מעשה או מחדל של המזמין.
  • הזמנה זו מהווה את כל המוסכם בין הצדדים ומבטלת כל הסכם, מצג, התחייבות, הבנה קודמים שבין המזמין לספק. כל תיקון או שינוי להזמנה זו יעשה בכתב בחתימת הצדדים.
  • עמוד הנחיתה יהיה מוכן לשימוש עד 21 ימי עבודה מיום מסירת החומרים על ידי הלקוח ובחירת התבנית העיצובית.
  • תיקונים יתקבלו ויערכו עד 14 ימים מהתאריך בו נמסר עמוד הנחיתה לבדיקת הלקוח.
  • הלקוח יעביר לספק רק חומרים ותכנים מקוריים או נטולי זכויות קנייניות או שהזכויות לשימוש בהם נרכשו כדין והוא האחראי לכל חומר ותוכן שיעביר אל הספק. הלקוח לא יעביר לספק תכנים שיתכן והם מפרים דין כלשהו לרבות דיני קניין רוחני, דיני העונשין, פגיעה בפרטיות ואיסור לשון הרע או את תקנת הציבור או שהינם לא מוסריים. במידה ובסיום הפעילות הלקוח מעוניין שחומרים שנשלחו והוטמעו בנכסי הספק ירדו מהאוויר עליו לבקש זאת בכתב והדבר יבוצע בתוך 30 ימי עסקים.
  • התיקונים של תוכן הדף ושל עיצוב הדף מוגבלים לעד 2 סבבי תיקונים. סבבי תיקונים נוספים יערכו בתשלום.
  • עמוד הנחיתה אינו מונגש לאנשים עם מוגבלויות. ככל שהמזמין מעוניין או נדרש להנגיש את עמוד הנחיתה הוא יעשה זאת על חשבונו ובאחריותו. במידה ודף הנחיתה יבנה באתר הספק, הלקוח זכאי לבקש ולקבל פרטי גישה לניהול האתר וניהול האחסון כדי שיוכל לבצע באמצעות בעל מקצוע את התאמות ההנגשה הנדרשות. 
  • הספק יוכל לבטל את ההסכם בכל עת. במידה ויעשה כן יחזיר למזמין את התמורה ששילם.
  • מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנוגע להסכם זה הינו בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב

אחריות ונזקים

  • תינתן אחריות למשך 5 ימים מיום בניית עמוד הנחיתה לתיקון תקלות בעמוד שנגרמו על ידי הספק
  • במידה והאתר יאוחסן בשרתי צד ג', לא יהיה הספק אחראי על תקלות הנובעות משרתי ספק האחסון.
  • גובה החבות שיש בין הספק ללקוח אינו יעלה על סך התמורה שהלקוח שילם לספק
  • בשום מקרה הספק לא אחראי לנזק תוצאתי או נסיבתי כלשהו שייגרמו ללקוח כתוצאה מהשימוש של הלקוח בעמוד הנחיתה, או כתוצאה מאי היכולת של הלקוח להשתמש בו, לרבות מקרים של הפסד רווחים, הפסקת פעילות עסקית, או אבדות כספיות אחרות הקשורים במישרין לאתר.

אחסון האתר

  • המזמין מאשר שידוע לו ששירותי האחסון ניתנים באמצעות צדדים שלישיים, באחריותם וע"פ תנאי השימוש שלהם.
  • בנוסף לאמור לעיל מוסכם כי האחריות והחבות המצטברת של הספק תחת הזמנה זו (כולל שירותים נלווים ועתידיים) מוגבלת במידה המרבית האפשרית על פי דין ולנזק ישיר בלבד ובשום מקרה היא לא תעלה על סך התמורה ששולמה על ידי המזמין לספק בשנה שקדמה לאירוע גורם הנזק (להלן: "הסך המירבי") לרבות אם הספק צפה או יכל לצפות את אותו נזק.
  • בשום מקרה הספק או מי מטעמו לא יהיו אחראים, עבור (א) שימוש או אי שימוש או חוסר היכולת לגשת או להשתמש בעמוד הנחיתה או כל אתר או משאב מקושר, המפונה או הנגיש דרך העמוד, (ב) אבטחה לקויה, לרבות הגנה על פרטי חיובים ופרטי כרטיס אשראי (ג) שירותים הניתנים על ידי צדדים שלישיים, לרבות שירותי האחסון, (ד) נפילת שרתים בין שיזומה ובין שלא יזומה (ה) כל מעשה או מחדל של צד שלישי, בין היתר, הפרעה מרחוק או וירוסים, (ו) עלויות רכישה של שירותים חלופיים, (ז) נזקים ישירים העולים על הסך המירבי, (ח) נזק מיוחד, תוצאתי, מקרי, עקיף, פיצויים עונשיים או פיצויים לדוגמא (כולל וללא הגבלה עבור אובדן רווחים, מוניטין, הכנסות, מידע, או שימוש במידע, הפרעות לעסק או לכל נזק או אובדן מסחרי אחר), שייגרם למזמין או לכל צד שלישי, (ט) הפרעה לשימוש או אובדן או השחתה של נתונים; בכל מקרה תחת כל תיאוריה של אחריות, בין אם חוזית, נזיקית, או אחרת, ולא משנה אם צפה את הנזק או יכל לצפות אותו אם לאו.
  • הלקוח מאשר כי בהצטרפות לשירות זה ובחתימתו מהווה חתימה על ההסכם לכל דבר ועניין גם להזמנות נוספות עתידיות במידה ויהיו והלקוח מאשר כי לפני החתימה על הצעת מחיר זו הוא קרא והסכים להסכם המופיע באתר: kroyzer.co.il/tac