הסכם פרסום באאוטבריין (outbrain) / טאבולה (taboola)

הואיל וחברת "קרויזר שירותים עסקיים בע"מ" ח.פ. 516761707 (להלן "המפרסם") מספק שירותי פרסום באאוטבריין ו/או טאבולה ללקוחותיו, והלקוח (להלן "הלקוח") מעוניין לרכוש שירותים אלו (כולם או חלקם) בתנאים ובהסתייגויות המפורטים מטה בהסכם זה;
לפיכך הוצהר, הותנה והוסכם כדלקמן:

1. המבוא להסכם זה וכל נספחיו מהווים חלק בלתי נפרד ומחייב ממנו.
2. כותרות סעיפי הסכם זה באות לשם הנוחות בלבד ואין להשתמש בהן לפרשנות כלשהי.

הגדרות

3. "האתר" – אתר הלקוח ו/או כתבת תוכן ו/או עמוד הנחיתה על כל עמודיו תחת שם המתחם המסוכם, בלבד.
4. "חיפוש ממומן" – תוצאות שמציגים למשתמשים על בסיס הגדרות ספציפיות ומוצגים בעת גלישה באינטרנט, תוך שהאתר ו/או הכתבה ו/או העמוד המקודם מממן בדרך כלשהי את הופעת התוצאות באמצעות תשלום לאאוטבריין ו/או טאבולה.
5. "מערכת הפרסום" בהסכם זה – outbrain.com ו/או taboola.com

שירות מסע פרסום ממומן ("קמפיין PPC")

6. מוסכם כי המפרסם יקים וינהל עבור הלקוח מסע פרסום ממומן במערכת הפרסום של outbrain ו/או taboola.com (להלן: "מסע הפרסום") באופן הבא:

    • המפרסם יפתח עבור הלקוח מסע פרסום חדש או שיקבל מהלקוח פרטי מסע פרסום קיים שיש לנהלו, הכל לפי בחירת הלקוח.
    • המפרסם, לאחר הבנה מהלקוח, יקבע את קהל המטרה במסע הפרסום ויכין מודעות מתאימות לפי מיטב שיקול דעתו ו/או על בסיס נתונים מסחריים ואחרים שהלקוח ימסור לו. מעת לעת יהיה המפרסם רשאי, אך לא חייב, לשנות את הניסוח התמונות, המבנה, האסטרטגיות, ההגדרות השונות וכן את קהל המטרה, הכל במטרה לנסות ולשפר את ביצועי כל מודעה.
    • הלקוח יקבע את מגבלות התקציב למסע הפרסום יחד עם זאת יכולים להיות חריגות מהתקציב הן של מערכת הפרסום והן של המפרסם. המפרסם יהיה רשאי לקבוע את השימוש באותו תקציב בהתייחס לפילוחים השונים, להצעות המרביות, לאפשרויות הפרסום במערכת וכדומה.
    • המפרסם ינסה ליצור אופטימיזציה עבור מסע הפרסום עצמו, בהתאם למטרות במידה והוגדרו בעקבות מסע הפרסום הממומן.
    • מובהר בזאת, כי כל עוד לא יוסכם במפורש אחרת יהיה המפרסם רשאי לקדם את מסע הפרסום הממומן בכל האפשרויות הרלוונטיות במערכת הפרסום, כולל אפשרויות חדשות שאאוטבריין או טאבולה יעמידו למפרסמים.
הצהרות הלקוח

7. הלקוח מצהיר שהובהר לו כי –

    • הליך פרסום ממומן תלוי במשתנים וגורמים רבים ביותר, שחלקם אינם בשליטת המפרסם, ביניהם: מערכת הפרסום של outbrain ו/או taboola.com והשינויים שמבוצעים בו; התנהלות מתחרים ומאמצי הפרסום שלהם; שינויים בהתנהלות קהל הגולשים, היקף התקציב היומי, תמחור העלות לחשיפות, שינויים בהנחיות מערכות הפרסום וכדומה. לפיכך, המפרסם אינו יכול ואינו מתחייב להשגת תוצאות ספציפיות (על אף כל האמור לעיל) אלא רק לפעול כמיטב המאמצים בהתאם לידע ולניסיון שברשותו כדי לפרסם את האתר ו/או עמוד הנחיתה ו/או הכתבה במערכת הפרסום במסע פרסום ממומן.
    • הוא מודע כי יתכן ובמסגרת הקידום תידרשנה פעולות שתחייבנה עלות נוספת, וכל תשלום כזה יהיה באחריותו בלבד. לא יבוצע חיוב טרם הבאת הפעולה לאישור הלקוח וקבלת אישורו לכך, בדוא"ל או בכל דרך אחרת.
    • כל תמונה ו/או תוכן שמועלה על ידו או נמסר למקדם להעלאה לפרסום באאוטבריין ו/או טאבולה, יהיה בבעלותו בלבד (או ברשיון מתאים) ולא יפר כל חוק ו/או זכות צד שלישי.
    • המפרסם יקבל את כל הפרטים והנתונים הנדרשים לצורך גישה לכל שירות רלוונטי, והלקוח יבצע את כל בקשות המפרסם בצורה המיטבית האפשרית.

8. ידוע ומוסכם על הלקוח כי פרסום ושיווק הוא משלח ידו של המפרסם, ועל כן רשאי המפרסם לקדם בכל עת ובכל דרך גם לקוחות אחרים, לרבות לקוחות שמתחרים במישרין בלקוח וללקוח לא תהא כל טענה או דרישה בשל כך. המפרסם מבחינתו יפעל על מנת שלא להפלות ו/או לפגוע באף אחד מלקוחותיו, לרבות הלקוח.

התחייבויות הלקוח

9. הלקוח מתיר ומרשה למקדם להציג כחלק מקידום עסקיו ופרסומו נתונים על קמפיינים באאוטבריין שפרסם, וביניהם אף העסק שלו (לרבות אך לא רק – שם הלקוח, שם וכתובת העמוד, צילום העמוד, לוגו, פרטים על הפרסום, נתונים על תוצאות הפרסום וכדומה) בכל מדיה או צורה שימצא לנכון.
10. כל תשלום שנשתלם למקדם בגין עבודה שבוצעה וכן בגין התקופה בגינה נשכרו שירותיו, אינו ניתן להחזרה מכל סיבה שהיא, לרבות ביטול החוזה או הפרתו על ידי הלקוח טרם סיום התקופה.

הגבלת האחריות

11. מוצהר ומוסכם כי המפרסם לא יהיה אחראי בדרך כלשהי, במישרין ו/או בעקיפין, לכל נזק, פיצוי, חיוב, אובדן רווחים, הכנסה או לקוחות או כל הוצאה אחרת שתהיה ללקוח, והלקוח פוטר את המפרסם בזאת באופן בלתי חוזר מכל פיצוי או סעד אחר בגין כל נזק, אבדן ו/או פגיעה אחרים, ישירים או עקיפים, שיגרמו ללקוח בעקבות פעולות המפרסם ו/או גורמים אחרים.
12. למען הסר ספק מובהר ומוצהר כי אף אם מסיבה כלשהי, ובניגוד למוסכם מעלה, יקבע בית משפט מוסמך כלשהו כי יהיה המפרסם אחראי בדרך כלשהי לנזק שנגרם ללקוח ו/או לכל פגיעה אחרת, הרי אחריותו של המפרסם תהיה מוגבלת לנזקים ישירים בלבד, וסעדי הלקוח יוגבלו בפיצוי שלא יעלה על סך כל הכנסות המפרסם מהלקוח במהלך שלושת החודשים האחרונים לפעילות הלקוח עם המפרסם טרם משלוח ההודעה על הנזק ולעולם לא מעבר לכך.

העדר יחס עובד-מעביד

13. המפרסם תבצע את התחייבויותיה על פי הסכם זה כקבלן עצמאי בלבד. מובהר ומוסכם כי אין בהסכם זה ו/או בתנאי מתנאיו כדי ליצור בין המפרסם או מי מטעמה לבין הלקוח או מי מטעמו יחסי עובד מעביד.

סמכות שיפוט

14. הצדדים מסכימים כי בכל סכסוך הנוגע להסכם זה תהיה סמכות השיפוט הבלעדית והיחידה, בלא קשר למקום מושבו של הלקוח, נתונה לבית המשפט המוסמך במחוז מרכז או מחוז תל אביב יפו, ובהם בלבד.

כללי

15. הספק יוכל לבטל את ההסכם בכל עת. במידה ויעשה כן יחזיר למזמין את התמורה ששילם על אותו החודש בלבד.
16. התשלום החודשי הוא עבור פעילות של חודש מלא או חלק ממנו. התשלום מתבצע עבור ניהול הקמפיין וגם עבר זמן ההכנה המקדים, העבודה מול הלקוח ובניית הקמפיין. 
17. השירותים המקצועיים כוללים תמיכה טלפונית בשעות וימי הפעילות כפי שיקבעו מעת לעת. רוב הפניות נענות עד עשרים וארבע שעות (בימי עסקים). מובהר, כי יכול ואיש הצוות המיועד של המקדם יספק את השירותים בשעות שאינן בהכרח חלק ממועד אספקת השירותים ושעות התמיכה הטלפונית יהיו בהתאם, וכן תתכנה שינויים שוטפים במועד אספקת השירותים.
18. הסכמה של מי מהצדדים או מי מטעמו לסטות מתנאי החוזה במקרה מסוים ובתנאים המפורטים לא תהווה תקדים ולא ילמדו ממנה גזרה שווה למקרה אחר.
19. אי אכיפה של הוראה מהוראות הסכם זה או אי דרישה לביצועה על ידי מי מהצדדים לא יתפרשו כוויתור על הוראה/הוראות אלה ולא ישפיעו בכל אופן על תוקפו של הסכם זה או כל חלק ממנו, או על זכותו של אחד מהצדדים לאכוף לאחר מכן איזה מהוראות ההסכם.
20. הסכם זה והנספחים לו יהוו את מלוא ההסכמה בין הצדדים ביחס לשירותים ו/או מוצרים וליתר ההתחייבויות הנזכרות בהסכם.
21. ניהול הקמפיין אינו כולל הטמעת פיקסלים של מערכות הפרסום או כל הטמעת קוד אחרת.
22. הלקוח יהיה זכאי לבקש לערוך פגישת עדכון ותכנון, במשרדי המקדם ובמועד שיסוכם על שני הצדדים. לא תערך יותר מפגישה אחת לחודשיים.
23. בגין יכולות והגדרות מערכות השיווק ובגין אופן התפעול שלהם תקציבי המדיה שיצאו יכולים להשתנות מהתקציבים שהוגדרו.
24. 
במשך תקופת ההסכם ובמשך תקופה של 24 חודשים לאחר סיום תקופת ההסכם מכל סיבה, הלקוח ו/או מי מטעמו לא יפנו למי מעובדי החברה בהווה או בעבר בכל הנוגע לקבלת שירותים באופן ישיר שחברת קרויזר שירותים עסקיים בע"מ מספקת ללקוחותיה.
25. לתקציבי פרסום שבהם התשלום הוא אחוז מסך תקציב המדיה, בכל מקרה התשלום החודשי לא יפחת מהעלות החודשית המינימלית שמופיע בסעיף התשלום בהסכם.
26. הודעות על ידי צד למשנהו במסגרת ביצועו של הסכם זה ישלחו לכתובות הצדדים כמפורט בהסכם החתום. כל הודעה תחשב כאילו נמסרה או הומצאה חמישה (5) ימי עסקים לאחר דיוורה עם שליח לבית העסק, או יום עסקים אחד (1) לאחר מסירתה באופן אישי. הודעה שנשלחה בדואר אלקטרוני תחשב כאילו נתקבלה יום עסקים אחד לאחר קבלת אישור פתיחת הדוא"ל.
27. כל שינוי ו/או תוספת להסכם זה או חלק ממנו ייעשה אך ורק בכתב ע"י שני הצדדים ולכל שינוי אחר לא יהיה כל תוקף.
28. הלקוח יעביר לספק רק חומרים ותכנים מקוריים או נטולי זכויות קנייניות או שהזכויות לשימוש בהם נרכשו כדין והוא האחראי לכל חומר ותוכן שיעביר אל הספק. הלקוח לא יעביר לספק תכנים שיתכן והם מפרים דין כלשהו לרבות דיני קניין רוחני, דיני העונשין, פגיעה בפרטיות ואיסור לשון הרע או את תקנת הציבור או שהינם לא מוסריים. במידה ובסיום הפעילות הלקוח מעוניין שחומרים שנשלחו והוטמעו בנכסי הספק ירדו מהאוויר עליו לבקש זאת בכתב והדבר יבוצע בתוך 30 ימי עסקים.
29. הלקוח מאשר כי בהצטרפות לשירות זה ובחתימתו מהווה חתימה על ההסכם לכל דבר ועניין גם להזמנות נוספות עתידיות במידה ויהיו והלקוח מאשר כי לפני החתימה על הצעת מחיר זו הוא קרא והסכים להסכם המופיע באתר: kroyzer.co.il/tac